Pages

18 Ağustos 2010 Çarşamba

HOCALARA YÖNELTİLEN SAÇMA SAPAN SORULAR

Canım hocam,güzel hocam,ton ton hocam keşke yaşasaydında,çok kıymetli hocalarımıza yöneltilen saçma sapan sorulara sen verseydin cevabını.
Saçma sapan sorular.
1)Gece ev süpürmek günah mı?
2)Akşamları tırnak kesmek günah mı?
3)Rüyamda namaz kıldım erdim mi acaba?
4)Gece kara kedi görmek uğursuzluk getirir mi?
5)Mezar yaptırmanın sakıncası var mı?
6)İki bayram arası evlenmek haram mı?
7)Tüp bebek sahibi olmakta sakınca var mı?
8)Kan vermekte sakınca var mı?vs vs...
9)Hocam boşanmış olduğum eşim çocuğumu görmek istiyor.Günahı bana yazılır mı?YEMEK VAKTİ AYLİN
1O)hocam hocam evlenmiş olmamıza rağmen kocamın yanında soyunmam günah mı?NzN


Sevgiyle kalın:)

6 yorum:

  1. dün akşam stardaydı aynen yazıyorum -hocam boşanmış olduğum eşim çocuğunu görmek istemiyor günahı bana yazılırmı ..pessssss

    YanıtlaSil
  2. :)Canım gerçekten çok hoş demişsin:)Hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  3. hocam hocam
    evlenmiş olmamıza rağmen kocamın yanında soyunmam günah mı?
    bunu da duydum ben bi televizyon kanalında yeni evlenmiş bir kızımızdan :))

    YanıtlaSil
  4. Bitanem yaa birileri hocaya şunu da soralım dediği anda TV de kanal değiştiriyorum .
    Ben ce insanlar oruç tutmamak için sağlam destekli yerlerden bahane arıyorlar:)))))))
    oynamaya gönlü olmayan yer darlığını bahane edermiş o hesap:)))
    öpüyorum tatlım.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Kur'an-ı Kerim'in "ARABİ" olduğuna dair ayetler, Arapça olduğu anlamında değildir. Meramını zor ifade edene "ACEMİ" denir. Kur'an-ı kerim'de "ACEMİ" değil, "ARABİ" dir. "ARABİ" ise, söylediğini apaçık söyleyen net anlaşılır bir metin demektir.

    O halde, bu soruları hocalarımıza yönelteceğimize, Kur'an-ı Kerim'in mealinden ya da çevirilerinden araştırsak ve öğrensek olmaz mı? Kur'an-ı Kerim'de sorunuzla ilgili bir açıklama bulamıyorsanız, düşündüğünüz şey ya saçma, ya da günah değildir. Aksi halde mutlaka bir cevap bulabilirsiniz.

    Bu güzel paylaşımınız için duyarlı olan yüreğinizi kutlarım.

    YanıtlaSil
  6. Onu bunu bilmem de ablam; Allah'ım sağlık ve huzur için sana binlerce kez teşekkürler! Her ne kadar oruç tutmasam da :) iyi ki varsın!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)