Pages

2 Ağustos 2010 Pazartesi

SÜRPRİZ:::)))

Kardeşimi ve eşini çok özlemiştim.İstanbul'da birbirimizi sık görmeye alışmıştık.Kuzenimin nikahından beri görmüyordum onları...Cuma günü bize bir sürpriz yaparak Mudanya'ya geldiler.Sevincimi anlatamam size...O gece öyle sohbet ederek geçirdik.Cumartesi ise güzel bir kahvaltının peşinden denize gidelim dedik.Gittik ama çıkarıldım denizden...Neymiş daha güzel bir denize götüreceklermiş beni...Islak ıslak çabuk abla çabuk abla apartopar ayrıldık sahilden.Arabaya bindik Erdem 5 dakikada hazır olalım dedi.O da tamam::)) Bana çabuk çabuk çantamı unutturdular evde.İçinde fotoğraf makinam vardı.Bu resimlerin hepsi cep telefonuyla çekilmiş resim.Allahtan telefonumu çantaya atmamışım.Kardeşim,eşi,ben ve ablam 4 kişi rotamız Ayvalık:)Bayrağın olduğu yer Ayvalık belediyesi.Pazar günü çekilmiş bir resim.Cumartesi öğleden sonra çıktık yola, anca denize girebildik o gün.Bir gece kaldık Ayvalıkta ama 1 hafta kalmış gibi çok güzeldi.Burada da Mudanya gibi eski binalar var.Her yerde eski rum evlerine rastlamak mümkün.Burada daha restorasyona başlanmamış.Daracık daracık sokaklar beni aldı aldı nerelere götürdü...
Pazar sabahı ayvalık tostu yemeğe gelmiştik.Bu resmi çay bahçesinde otururken çekmiştim.

Karşıdan çekmekle olmaz değil mi?Birde ben olayım içinde:)
Yine çay bahçesinde çekilmiş bir resim.Balıklı göl gibi.Bu balıkları kendime benzettim::))Elimden gelse hiç denizden çıkmayacağım.Parmaklarım buruşana kadar kalıyorum denizde...
Seni unutmam mümkün değil Sahil güzeli::))
Gözlerin güzelliğine bakın...Seni senide::))unutmam...
Seni hiç unutmam mümkün değil::::))))Meşhur Ayvalık tostunu söyledik.Ben içine ketçap ve mayonez koymayın dedim.Ama Ayvalık tostunun özelliği ketçap ve mayonez dediler.Özelliğinin dışına çıkmayayım dedim...Ama gerçekten güzel olmuştu.Resim çekene kadar bir ısırık attım...Çayla beraber çok güzel gitti.
Kahvaltıdan sonra yeniden sarımsaklı plajına gittik:)İnanılmaz güzel denizi var...Çok temiz ,görerek yüzmek çok keyifli...Balıklarla beraber yüzüyorsunuz.Kumlu ve sakin bir deniz.Birde uzun mesafe boy...Yüzme bilmeyenler çok kolay yüzme öğrenebilir.Tehlikeli bir deniz değil...Tatile çıkmayanlar için ön bilgi olsun...Ama gezilecek çok yeri var.O evlerin ara sokaklarına girmek isterdim.
Burasıda Gömeç!Erdem gömeçte doğmuş büyümüş.Bu okul onun okuduğu ilkokulmuş.Eski osmanlı yapısıymış.Şimdi ise Gömeç belediyesi.Bize çocukluğunun geçtiği mahalleyi gösterdi.Bu dönüşte çekilmiş bir resim.Pazar günü Saat 5 te Mudanya'ya döndük.Saat 8 de kardeşimi ve eşini feribota bindirip İstanbul a uğurladık...
Allah sağlık verirse yine geleceğim Ayvalık.

Sevgiyle kalın:)

1. Ayvalıkla çocukluğumun tatillerini anımsattın bana teşekkürler.Güzeldir daha doğaldır en azından diğer yerlere göre.Hiç değilse eski ayvalık evleri görülmeye değer.Seneler oldu gitmeyeli ama Ağustosun 15 inden sonra çok rüzgarlı olur diye aklımda kalmış.Tost ve çay nefis görünüyor gerçekten.Ama kediler baş tacım benimde ikisinin de gözlerinden öperim:)

2. mmmm Ayvalik nefistir,iki kez kismet oldu denizine girmek,cok güzeldi,ben sevdim ama Ankara'ya okadar uzakki,yinede gitmek isterim.Resimler yinede cok hos cikmis,gezmis kadar olduk,tostu keske görmeseydim,canim cekti simdi gecenin bi yarisi,napalim...

Sevgiler.

3. canım mükemmel anlatımın için kutluyorum öncelikle yanındaymışım gibi hissettim. ne güzel bir gün ne güzel resimler. hep sağlıklı ol ve bu güzellikleri doya doya yaşa tatlım öpüyorum

4. ayvalk.gzeldirrr.hemde.temizdir.allah.kavstrsn.canm

5. benim de 10 yılım geçti; herşeyi ile muhteşem bir yer; senin de tatilin baya kıskandıracak cinsten olmuş :))

6. ayyy izmirde yaşıyoruz ama ayvalığa gitmek nasip olmadı bunca sene...gitmiş görmüş o tosttan da yemiş kadar oldum canım...
    şimdi ne mi oldu canım tost çekti hamileyim ya:)) hemen gidip kendime bir tost yapayım ayol...

7. o tosta bayılırım fırsat olursa benim yerime de ye anacımmm:)
    her yerde kediler seni buluyor valla sevginin çekim gücü bu olsa gerek

öpüyorum canım...

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.