Pages

5 Ağustos 2010 Perşembe

İKİ GÖZÜM


CASİO EXILIM EX-Z75-Bloguma eklediğim görselleri ve vidoları hep bu makin ayla çekiyorum.Profesyonel bir maki na değil tabiki...Benim gibi profesyonel olmayan biri için yeterli bir maki na.Memnun muyum?memnunum.Tek memnunolmadığım yer arasıra bataryası boşalıyor.Mudanya'ya ilk geldiğim günler yine bataryası boşaldı.Yeni bir batarya almak gerekiyor.Bataryanın boşaldığında da değilim ya servisinden yada internetten alacaksın.Zaman kaybı.Bakkalda satılmıyor ki hemen gidip alasın.Bu arada her bir batarya 40 tl.Casio yetkilileri batarya şarja takıldığında kırmızı ışık yanıp sönerse yenisi ile değiştirilmesi gerektiğini söylüyorlar.Aynen benimkide öyle oldu.Bataryası bitenler ne yapıyormuş diye bir internete bakayım dedim.Baktım ve işime yarar bir şey buldum.Açtığım sayfada bir paylaşımcınında başına gelmiş aynı şey...Bataryaya bakmış,üzerinde 3.7V yazıyor.Bu yazının tanıdık geldiğini düşünmüş.Cep telefonunun bataryasına bakmış.Ondada 3.7V yazıyor.Bir tel yardımıyla artı artıyı,eksi eksiyi birleştirerek telefon bataryasından akım sağlamış.Bu 5-6 saniyelik bir şey.Aynısını bende denedim.Teli nereden bulacağım,hemen çamaşır ipinden tel çıkardım.5-6 cm lik bir şey...Oldu mu?Oldu...Bir aydır kullanıyorum.Bir ayın içinde 1 kere daha batarya boşaldı.Yine aynısını yaptım.Artık maki namın çantasının içinde 2 tel parçası var.Ne zamana kadar giderse kullanacağım.Bunu sizlerle paylaşmak istedim.Eğer sizin makin anızda CASİO EXILIM EX-Z75 ise, fotoğraf makin anızın çantasına iki tel parçası bırakmayı unutmayın derim.Dahi ise burada

Sevgiyle kalın:)

5 yorum:

  1. ne kdr güzel bir fikir birçok insana ön ayak olur =)

    YanıtlaSil
  2. Benim makinam canon ve orta halli bişi ama yenisini isterim şöyllee objektiflilerden:)

    YanıtlaSil
  3. Paylaşıma teşekkürlerrr..Benim mak.kodak senin yöntem işe yararmı?
    bilmemm..En yakın zamanda yeni ve iyi bir mak.istiyorum.Sevgilerr.Öptüm....

    YanıtlaSil
  4. hepimiz makineleri kontrol ederi bunu okuyunca yarın bakarım artık.

    teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Bu güzel paylaşımınızdan dolayı sizi kutlarım. Çok güzel ve yararlı bir paylaşımdı. Kim bilir, kimlere yardımcı oldunuz? Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)