Pages

15 Ağustos 2010 Pazar

İSVEÇ ŞURUBU

Bizim evde İsveç şurubu ilk yardım olarak kullanılır.Açık yaralarda,iltihaplı yaralarda,kesiklerde, kan durdurmak için,baş ağrılarında,sivilcelerde,boğaz enfeksiyonlarında,ağız yaralarında vs.Benim kullandığım alanlar bunlar oldu.Ama o kadar çok faydası var ki akıllara zarar.İçerek hiç kullanmadım.İçilerekte bir çok hastalığa faydası var.Şanslı 1 yaşındaydı.Gözünün üzerinde mantar oluştu.Veterinere götürdüm ona batikon ve bir merhem verdi.Tam geçiriyorum tırnağı  bir kaşıyor hem kanatıyor hemde kaşının üzerinde tüyler dökülüyor.Bu durum onu tam 2 ay aciz etti.Bu arada kontürollerede gidiyor.Aklıma geldi 2 gün peş peşe sabah akşam İsveç şurubu sürdüm,tamamıyla geçti ve dökülen tüyleride yeniden çıktı.Özellikle kedilerde mantar olayı çok kişiyi üzüyor.İsveç şurubunun da hastalığa göre kullanım miktarı var.Kendi kendinize içmeyiniz.Nelere faydalı olduğunu yazan bir site buldum burada daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın:)

10 yorum:

  1. ben kantaron yağını aynı işler için kullanıyorum.isveç şurubunuda bilirim

    YanıtlaSil
  2. Hiç kullanmadım:(Bilgilendirdiğin için sağol canım.

    YanıtlaSil
  3. biliyorum bunu arkadaşım almıştı onda görmüştüm hele içindeki yarar listesine çok şaşırmıştım.
    yalnız alırken dikkat edilmeli bununda sahtesini çıkarmışlar diye duydum.
    canım sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Dişim çok ağrıyor şanslı ona bir çare var mı? Ramazan da zor oluyor.
    Sağol canım, benim arkadaşımında kedisi var ona tavsiye ederim.Hayırlı ramazanlar:)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Önce Şanslı'nıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Bu arada sağlık probleminizi gideren İsveç Şurubu ile ilgili verdiğiniz bilgiler için de teşekkür ederim.
    Herşey gönlünüzce olsun. Hayırlı ve sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu şurubun kışın bağışıklık sistemini güçlendirmesi için içildiğini duymuştum.

    YanıtlaSil
  7. İlk defa duydum sağol canım aklımda olsun

    YanıtlaSil
  8. mehtap
    İsveç Şurubu Diş ağrılarında, biraz suyun içine bir yemek kaşığı dolusu şurup karıştırılır ve bu sıvı bir süre ağızda tutulur veya ağrıyan diş bir pamukla ıslatılır. Ağrı diner ve çürük iyileşir. Diye yazıyor bir dene istersen.Geçmiş olsun canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Bu şurup herşeye iyi geliyor galiba,hakkında çok iyi yorumlar duydum.Şanşlıya iyi geldiğine sevindim,paylaştığın için teşekkürlerrr..Sevgilerrr.Öptüm....

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Çok çok mutlu oldum şimdi bu yazıyı okuyunca,çünkü bizim kedi de aynı dertten muzdarip şu an...
    Tesadüfün böylesi:((
    Bize de veteriner aynı şeyleri verdi 1 haftadır pek bir işe yaramıyor sankim ,yarın hemen gidip alacağım,çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)