Pages

28 Aralık 2011 Çarşamba

BİRAZDA ALIŞVERİŞ:)

Kendime ağzı kapaklı bardak arıyordum.Açıkçası evde bir sürü kupa var.Çok pahallı bir şey olsun istemedim...Bir çoğunuz biliyorsunuzdur,bitenekadar.com'u. Siteyi gezerken bu silikon kupa kapaklarına rastladım.4 lü satılıyor.Her kupa kapağının tutacağı ayrı renk.Kapağı kupanın üzerine koyduğunuz zaman mıknatıs gibi çekiyor.Kenarlardan kaldırmanız gerekiyor.Özellikle evde evcil hayvan besliyorsanız birde fazla su içiyorsanız benim gibi bu tür kapağa ihtiyacınız olacaktır.8,90 TL.burada
Arasıra oje postlarım oluyor.Oje sürmeyi çok seviyorum.Her renk ojeyi kullanırım.Benim için yazı kışı yoktur.Son zamanlarda çıkan tırnak da desen modası oldukça ilgimi çekiyor.Daha önce disk alıp bir denemem olmuş ama becerememiştim.Hatta bugünkü denememi görmeniz lazımdı.Keşke silmeseydim fotolasaydım dedim,kendi kendime.Ama bunu başaracağım.Biraz hızlı hareket etmem lazım sanırım.Ben mührü basana kadar oje kuruyor:))İnşallah güzel görüntülerle çıkacağım karşınıza.Ben de almak istiyorum diyorsanız,videosuyla .burada 25,90 TL.
Bu da biz bayanların oldukça ihtiyacı olan askı düzenleyici.Bir paketin içinde 3 adet askı düzenleyici var.Üçüde ayrı ve ihtiyacımız olan renkten.Siyah,ten ve şeffaf renkde.Yalnız 3 lü  paket olarak satılıyor.3 lü paketi 3,90 TL.burada

Adı üzerinde,bitenekadar.com

Sevgiler:)



11 yorum:

  1. güle güle kullan cicilerini,şu sütyen askısı harika bişey.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Yılbaşı öncesi zevkli ve güzel bir alışverişti. Güle güle kullanın.

    Yeni yılın sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diler, yeni yılınızı kutlarım.

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  3. kapaklar güzelmiş. sağlıkla kullan yeni cicilerni canım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hepsını gule gule kullan kupaların gercekten cok sekermıssss

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yeni yılını kutlar mutlu ve sağlıklı bir yıl dilerim

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım.
    Yeni yılını kutlarım.

    YanıtlaSil
  7. Elif'in defterinden (mndlna)
    :)Ivır zıvırı severim:)İşime çok yarayacaklar ama...
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Her bayanın ihtiyacı...Buluzların altından askılar çok çirkin gözüküyor:(
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Recep Altun;
    Teşekkür ederim.
    Bende sizin yeni yılınızı kutlarım.Sağlıklı,mutlu nice yllara.
    Saygılar,selamlar:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Kokosss ;))) kelebek
    Teşekkür ederim.Kupa medinemin hediyesi...Kapakları yeni aldım.
    Sevgiler:)

    GÖNÜL
    Teşekkür ederim.Bende senin yeni yılını kutlarım.Sağlıklı,mutlu nice yıllara.
    Sevgiler:)

    ENERJİ
    Teşekkür ederim.
    Nice yıllara:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Vim fazer um brinde ao ano que está alí batendo na nossa porta...

    Um brinde...Pela vida que nos foi ofertada... pela fé...
    Pelos sonhos que nos fazem renascer...
    Pelo futuro... Pela amizade verdadeira...
    Pelo amor...pela liberdade...

    Por 366 dias de paz...

    PAZ...PAZ...PAZ...

    QUE POSSAMOS TER, MUITOS,
    BONS, NOVOS E FELIZES DIAS... NESTE ANO DE 2012...
    BEIJOS...

    YanıtlaSil
  9. Yeni yılın sağlık huzur mutluluk getirmesini dilerim.. tüm dilekleriniz gerçek olsun.. mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  10. Zininha
    Olá amigos,
    Obrigado.
    Saudável, mundo, feliz e em paz ...
    Bons anos:)

    Seçil / Yemek Aşkı
    Teşekkür ederim.Sağlıklı,mutlu nice yıllara.
    Yeni yılın kutlu olsun.
    Sevgilr:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)