Pages

17 Aralık 2011 Cumartesi

BENİM O:)))

 ebrulikedi'nin hediye etkinliğine katılmıştım.PEMBE PATİ adına...PEMBE PATİ kazandı ama bunların hiçbirini Şanslı kullanamaz.Dolayısıyla anası kazanmış oluyor:))Ebruya kargo bilgilerimi verdim.Dolayısıyla telefon numaramıda verdim.Bana bir sürpriz yaptı.Telefonla görüştük.Güzel keyifli bir sohbette bulunduk.Sanki yıllardır görüşüyormuşuz gibi hissettim kendimi.Çok candan çok keyifli bir kişi.Sesini duymak çok güzeldi.Dün biraz keyifsiz bir günümdü.Bütün gün yatıp dinlendim.Ben uzanırken kapı çaldığını duydum ama rahatsız olduğum için beni kaldırmadılar.Bana seslenmeyince yok kargo değil sanırım dedim.Sonra bir kutuyla ablam odama geldi.Hemen anladım tabiki.Çünkü Ebru bir gün önceden haber vermişti.Ben hemen ayaklandım.Hem açıp hem fotoğrafladım ama dün yayınlayamadım.Gördüğünüz gibi Şanslı   ilk önce merakını yenmiş oldu.Arkadaşımdan çok güzel hediyeler geldi.Tokalarım için bir sepet almayı düşünüyordum.Keçeden yapılmış bir sepet geldi.Tokalarımda hemen yerini bulmuş oldu.Sepet o kadar cici ki!Çim havası vermişler,iki çimin ortasına da lale koymuşlar.Bu fikri kullanabilirim:))Sallantılı küpelerim aksesuarlarımın arasında yerini aldılar bile.Küpem ve kutusu çok cici...
Peki bu atkıya ne demeli...Hem rengi,hem modeli,hem ipi o kadar içime yattı ki!keyifle kullanacağım.Dökümlü ip,kumaş vs çok severim.Buda öyle işte...Birde arkadaşımın emeği...Süper:)Mavi çerçevemde çok güzel.Ben sade ve renkli şeyleri çok severim.İşte çerçevemde tam bana göre...İçim açıldı.Kitabım kişisel gelişim kitabı.Ebrulim sen nereden bildin bu tür kitapları çok sevdiğimi?bir kaç sayfa okudum bile:)İçine de hayvan sever olduğum için özel olarak not kağıdı koymuş...Notunu da yazmış...Nemi yazmış?O da bana kalsın artık canıııııım:))Özellikle atkıyı içime çeke çeke kokladım.Belki Minnoş um dokunmuştur diye:)Özel olarak da sizlerden dua istiyorum Minnoş için.Minnoş sara hastası bir kedi.Ara sıra krize giriyor,hem kendi hemde annesi çok üzülüyor.Acil şifalar Minnoş um sana...
 Evet artık Şanslı'yı şikayet etme zamanı geldi.Bir şeye yoğunluk gösterdiğim zaman Şanslı'nın bana yaptığı aynı bu.Ya anlamıyorum sevgi delisi bu çocuk.Niye böyle kıskanç hareketlerde bulunuyor.Aslında Şanslı üzerinde bir şey tutmaz.Atkıyı boynuna  bağladım.Öyle havalı havalı gezdi evin içinde.Çıkarma eyleminde bile bulunmadı.Zaten keyifsizdim.Bunu yaptıktan sonra ağlamamak için kendimi zor tuttum.Geçen gün üst komşu camdan bana seslendi.Komşuyla konuşuyorum diye kolumu kanadımı ısırdı.Birde dün hasta olduğumuda hissetti...Bu durumdan oda gergindi.Bütün gün yemeden içmeden yamacımda yattı.
Tipe bak...Artık bir şey söyleyin hizaya gelsin velet:))
Hiç bir şey yapmamış gibi,bütün gün yamacımda uyudu...Melek Melek:)))
Bu gün Ebrulimle tekrar görüştük...Kargonun geldiğini haber verdim.Merak etmesini istemedim.Canım benim,senden gelen bu hediyeleri keyifle kullanacağım.Tekrar tekrar teşekkür ederim.
Sevgiler:)

10 yorum:

  1. atki süpermissssss bayildim <3
    kedine cok cok gecmis olsun, sara hastaligi düzelirmi? hayvanlarda olurmuymus? ilk defa duydum walla. insaAllah gecici bir hastaliktir :(

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirnden güzel, gülegüle kullansın Şanslı(!):)))
    Benim Sîmâsız da oynamayı bilmiyor.Karnını filan mıncıklayıp sıkıştırayım istiyorum, yoluk içinde kalıyorum. Sokaktan geldi ya bilmiyor yazık. Onun için oyun, yolmaca tepmece:)) Benim de sağ elim haşat oluyor hep. Vaktinde çekemiyorum elimi, tırnaklar geçiyor hemen:))
    Bak seninkinin masum uyuyuşuna da kız bakalım kızabilirsen:)))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel hediyeler onlar... ya bizde hadiye etkinliği başalatallım yıl başına özel çekiliş yapalım :) ??? kabul edenler olursa siteden duyurur resimlerinide yaparız:) bence güzel olur... Bu arada ne hale getirmiş bu deli seni:( bı de yatışa bak masum numaraları :PP

    YanıtlaSil
  4. Hediyelerini güle güle kullan canım :) Ayrıca seni mimledim :)

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. Çirkin Hatun
    Bende:))Benim kedim değil canım.İlk defa bende Minnoşda duydum.İnşallah düzelir...
    evgiler:)

    Nedret
    :))Şanslı denedi baksana:))Bir sevdi görme...Sonuçta benim o:))Hiç sorma...Simasızda yapıyor demek:(Şanslıyı ben sokakata buldum ama bulduğumda avuç içi kadardı...Sokak geçmişide yok.Cinsi öyle demekki!Tabi uyuyan resmi gören kızmadı kuzuma:)))Parçaladı diyorum ayol:)))
    Sevgiler:)

    zuzu
    Güzel olur valla...Hadi başlat zuzum arkandayım:)Hiç sorma:(Bacağımın önünüde parçalamış.Sabah gördüm...Kızmıyacakmısın Şanslıya!Arkadaşını parçaladı ayol:))Valla böyle devam ederse Şanslı ele geçirecek GÖNÜL ÇELEN'i:))
    Sevgiler:)

    Dijital Günlük
    Teşekkürler canım benim...Mimi almaya geleceğim.Baya bir zaman oldu mimlenmeyeli.Nasıl bir şeymiş bakalım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. hediyelerini güle güle kullan.benim elimde açık yer yok harita gibi:)) neden kıskanıyor ki acaba

    YanıtlaSil
  7. FunD@
    Teşekkür ederim canım...Benim o kadar değil ama yaraladığı zamanda fena yaralıyor...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. sanırım tum kedıler aynııı o pembe patılerını yerım ama nıteeee boyle yapıyolarrrr,

    YanıtlaSil
  9. beni utandırdın ama:(
    güzel günlerde kullan hediyelerini.gözlerim dolu okudum yazını.minnoş için yazdıkların çok etkiledi beni.çok teşekkür ederim desteğin için.
    şanslıya da çok yakışmış atkısı.bayıldım:)

    YanıtlaSil
  10. Kokoss;)))kelebek
    Ye aplası ye:))
    Sevgiler:)

    ebrulikedi
    Rica ederim canım benim...Teşekkür ederim.Minnoşu çok seviyorum.Hızla iyileşmesi arzum.Ayrıca duacıyım.Umarım gelişmeler hepimizi sevindirir.Atkıyı Şanslıya takmasam olmazdı.Özelliklede sen gör istedim.Evet çok yakıştı ama benim o:))
    Sana ve Minnoş a sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)