Pages

7 Aralık 2011 Çarşamba

KARIŞIK DUYGULAR İÇERİSİNDEYİM!!!

Yeni broşlarımı bu sabah tamamladım.Dün yine istanbuldaydım.Kuzenimin eşi Sema abla'nın ananesi öldü.Cenazeye gittik.Anane yi tam 101 yaşında kaybettik.Sema abla çok üzgündü.Ateş düştüğü yeri yakıyor.Ölüm ayrılığı en zor ayrılık:(Allah nur içinde yatırsın.
Bu sabah güzel bir haber aldım.ebrulikedi hediye etkinliği yaptı.O etkinlikte çekilişi diğer blogum olan
PEMBE PATİ kazanmış.Etkinliğe katılırken Şanslı'nın şansına olsun dedim.İyide etmişim.Şanslı şanslıymış:))Bende...Çünkü hediyeler bana:))))Çok teşekkür ederim ebruli'm,çok mutlu oldum.Hediyeler burada.
Bu arada okuyamazsın blogu benden şikayetçi.Bir benden mi?bir çok arkadaştan dertli.Gülen'im istermiyim seni üzmek...En kısa zamanda sümüklerin silinecek...

Sevgiler:)

16 yorum:

  1. Üzüldüm, Allah nur içinde yatırsın, 101 yaşında vefat etmiş zaten cennetlik, yarışma içinde tebrikler canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim..ayrıca başınız sağolsun çok üzüldüm.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. başınız sağolsun canım ölüm denilen hakikatin yaşa da baktığı yok bir hafta önce arkadaşımın 24 yaşında kızını uğurladık tüm gidenlerin mekanı cennet olsun ailelerine sabırlar diliyorum.
    bazen sıralı ölüm diyorlar ya yaş önemli değil Ata'nın yaşı olmaz dedikleri de bu işte 100 de olsa 120 de evlada koyar gülüm._________

    ellerine sağlık yine çok şirin şeyler yapmışsın.
    ŞANSlının ve Senin şansın daim olsun

    YanıtlaSil
  4. Hepinizin başı sağolsun... Ölüm karşısında ben diyecek söz bulamıyorum :(
    Yeni yıl cicilerine bayıldım amaaaa:)

    Gülen mi dedin, O benim çatlak kızım :))

    YanıtlaSil
  5. ama bu broşlar çook ciciiiler:)
    ellerine emeğine sağlık canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. yeni cicilerini çok sevdim:) çok şekerler ve güzeller... ellerine sağlık canım...
    başınız sağ olsun. Allah (c.c.) rahmet eylesin... ailesine ve sevenlerine sabır diliyorum...
    Şanslım ismiyle hep şanslı yaşasın inşallah:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Anneanneye ALLAH'TAN rahmet yakınlarına da sabırlar diliyorum.

    Şanslının şansına gelen hediyelerini de iyi günlerde kullan canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Allah rahmet eylesin canım

    YanıtlaSil
  9. .:Hobibox:.
    Amin canım.Yaşlı belki ama insan sevdiği zaman yaş önem taşımıyor.Yaşasın istiyorsun.Bende ananemde öyle olmuştum.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Gul/İnn
    Teşekkür ederim.Dostlar sağolsun canım.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Seninde başın sağolsun.İnsan yaş kaç olursa olsun sevdikleri hep yaşasın.Yanından ayrılmasın istiyor.Kimi aaaa yaşı başı gelmiş diyebilir ama benim için öyle değil.Mekanları cennet olsun.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Banuca
    Amin...Dediğn gibi ölüm için denilecek bir şey yok.Allahın dediği oluyor.Cicilerimi beğendiğine sevindim.Evet Gülen...Bak bizim için neler demiş:))
    Sevgiler:)

    ebrulikedi
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    birtutamkekik
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    okuyan
    Beğendiğine sevindim canım.Dostlar sağolsun.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    SEVALCE LEZZETLER
    Amin canım.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    asosh
    Amin canım.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. başınız sağolsun.mekanı cennet olsun.ve tebrik ederim.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Canım başınız sağ olsun..ölüm,kaç yaşında olursa olsun insanın üzerinde derin yaralar bırakıyor..allah sabırlar versin..

    broşların için söz söylememe bile gerek yok..Hepsi çok güzel oluyor:)
    Eline sağlık..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  12. º°♥❤ Olá, amiga!
    ❤ Boa Noite!

    º°❤ Beijinhos.
    ♥❤ Brasil.

    YanıtlaSil
  13. başın sağolsun.ölümün yaşı yok yaşı her ne olursa olsun ölüm acı:(( broşlarınıda çok sevdim..gülen devlet hastanesinin asansörünü bozacak eşim teknik servis o asansöre bakıyor ya :)

    YanıtlaSil
  14. benimde babanem 96 yasinda, umarim o ölmez, Allah birkac yil daha ömür verir insaAllah. ölürse üzülmem ama babam cok üzülür, babaminda üzülmesini istemem.

    bu arada allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  15. uğurböceği
    Dostlar sağolsun canım.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Dostlar sağolsun canım.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Olá amigos.
    Obrigado.

    FunD@
    Dostlar sağolsun canım.Gelinimizin ananesi...Bana ne kadar uzak kalsada ölüm bu insan etkileniyor.Bizim eve ölüm ayrılığı girdiği için duyguyu çok iyi anlıyorum:(Gülen o kadar çok mu kullanıyor asansörü:))
    Teşekkür ederim.
    Seni ve yımırtayı öpüyorum:)

    Çirkin Hatun
    Amin canım.Allah babannene sağlıklı ömür versin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)