Pages

19 Aralık 2011 Pazartesi

İSTİYORUM(MİM)

Uzun süredir mimlenmemiştim.Herhalde mim blog sayfalarından kalktı diyordum ki!Dijital Günlük beni mimlemiş.
Konu-2012de gerçekleşmesini istediğiniz 12 dileği yazıp,söyleyip 12 kişiye üfürüyorsunuz:))
1)Yurtta ve dünyada barış istiyorum.
2)Sağlık istiyorum.(Ailem,sevdiklerim,herkes için)
3)İmanlı öleyim istiyorum.
4)Kuran okumaya her şeyden fazla zaman ayırmak istiyorum.
5)Sporu sevmek istiyorum.
6)Hobi odam olsun istiyorum.
7)Güneşimi istiyorum.
8)Gezmek istiyorum.
9)Okuduklarımı unutmamak istiyorum.
10)Bütün kediler benim olsun istiyorum:))
11)Satışlarım bol ve bereketli olsun istiyorum.
12)Bu mimi okuyanlar bloglarında mimi işlesin beni yormasın istiyorum:)))
Buda benden...
13:)İSTİYORUM:)))
Haydi bakalım.Kolay gelsin.

Sevgiler:)

7 yorum:

  1. dileklerin gerçekleşsin inş. fotoğraftakini ŞANSLI sandım:))) çok şekerler yaaa

    YanıtlaSil
  2. Canım inşallah tüm dileklerin hayırlısıyla gerçekleşsin. Yalnız kedileri yarı yarıya paylaşsak diyorum:))))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    2012 yılında gerçekleşmesi istenilen 12 dilek ve 12 kişiye üflenmesi konusu ile ilgili bloğunuzu okudum..

    Ben sizin 12 dileğinizi okudum ve dileklerinizi çok güzel ve yerinde buldum. Dileklerinize iştirak etmemek mümkün değil.

    Dileklerinizin yeni yılda ve sonsuza kadar ebediyen gerçekleşmesi arzu ve ümidiyle en Güzel'e emanet olun.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. Gönül'cüm dileklerin çok güzel katılıyorum,inşallah kabul olur.

    YanıtlaSil
  5. ÖRGÜÇANTAM
    Amin...Cümlemizin canım.Bende çok sevdim bu resmi:)
    Sevgiler:)

    okuyan
    Amin...Cümlemizin canım...Hımmm:(Bir düşüneyim:))
    Sevgiler:)

    Recep Altun
    Amin.Cümlemizin inşallah.Sizde en güzele emanet olun.
    Saygılar,selamlar:)

    sibeltunay
    Amin cümlemizin kabul olsun inşallah.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Umarim her istedigin sey olur insaAllah.

    YanıtlaSil
  7. Çirkin Hatun
    İnşallah.Hepimizin canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)