Pages

30 Aralık 2011 Cuma

YENİ YIL KUTLAMASI VE HEDİYEM:)

Yılbaşı hediye etkinliği yapmıştık.Hediye etkinliğinde,bana hediye gönderecek kişi UĞURBÖCEĞİ idi.Bugün hediyelerim geldi.Gönderdiği hediyelerin hepsi el emeği,göz nuru.Ana rengi kırmızı,üzerinde minik kalpleri olan,hediye paketinin içinde geldi hediyem.İçinden çok cici bir taç,mavi inci yüzük ve çok şirin bir magnet çıktı.Eline emeğine sağlık arkadaşım.Senden bana hatıra kalacak bu hediyeleri çok sevdim.Çok teşekkür ederim.

Sağlıklı,mutlu,barış dolu 2012'ye merhaba:)
Her şey gönlünüzce olsun.
Yeni yılınız kutlu olsun.
Sevgiler:)



19 yorum:

  1. hediyelerinin hepsi birbirinden güzel özelliklede tacın çok hoş güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. Gönülcüm Hatice mi?
    Ne hoş. Hediye vermek, hediye almak. Sevdiklerinle sağlıklı, mutlu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. hepsını sevgı ve huzurla kullanmanı dılıyorum, nıce mutlu senelere ınsallah saglık ve huzurla

    YanıtlaSil
  4. Canım benim hediyelerini güle güle kullan:)
    Yeni yıl sana sağlık,mutluluk ve bol şans getirsin..sevgiyle kal:))

    YanıtlaSil
  5. sema
    Teşekkür ederim.Bende keyifle kullanacağım inşallah.
    İyi yıllar:)

    Hayal Arkadaşlarım
    Eveeet Hatice:)Hediye almayı ve vermeyi severim.Güzel bir duygu.
    İyi yıllar:)

    Kokosss ;))) kelebek
    Teşekkür ederim.
    İyi yıllar:)

    Noyumberry
    Teşekkür ederim.
    İyi yıllar:)

    YanıtlaSil
  6. Sevdiklerinle birlikte geçireceğin nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Hediyelerini güle güle kullan canım..Keyifli yıllar dilerim , sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. sağlıkla kullanılsın.canımm yüzünde hep gülücükler olan ,şanslı,ŞANSLI lı,mutlu kazançlı güzel bir yıl diliyorum

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Blog Dostum,

    Yeni yılın sizlere, ailenize, sevdiklerinize sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.
    Kötülüklerden, savaşlardan, felaketlerden uzak, yalandan, riyadan, cefadan arınmış,
    dostlukların ve vefanın ebedi olduğu huzur dolu bir yaşam hepimizin olsun.

    Allah'ın Selameti ve Fazileti bizlerden eksik olmasın.

    Sağlıcakla kalın

    Afet Ergü Şaşmaz

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,

    Güzel bir paylaşım. Güle güle kullanın. Bu vesile ile yeni yılınızı kutlar, yeni yılın size sevdiklerinize sağlık, huzur ve mutluluklar getirmesini dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan canım. Mutlu,huzurlu ve sağlıklı bir yıl dilerim sana,yeni yılın kutlu olsun!

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  12. Çınar
    Teşekkürler,bimukabele:)
    Sevgiler:)

    halime
    Mutlu yıllar:)
    Sevgiler:)

    Düşlerimden İnciler
    Teşekkür ederim.Keyifli yıllar...
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim canım.Bimukabele...
    Sevgiler:)

    .:Hobibox:.
    Teşekkürler canım.Hayırlı seneler.
    Sevgiler:)

    Gul/İnn
    Mutlu yıllar.
    Sevgiler:)

    Recep Altun;
    Merhabalar,
    Teşekkür ederim.
    Hayırlı seneler...
    Saygılar,selamlar:)

    Dijital Günlük
    Teşekkür ederim.
    Hayırlı seneler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. mutlu yıllar canım benim herşey gönlünce olsun öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  14. sevhili gönülçelen cidden şuan gönlümü çeldiniz vallahi billahi özlelikle uğrayıp mutlu yılla dileminize çok mutlu oldum çok naziksiniz bende size ve ailenize sağlıklı huzurlu yıllar dilerim:))hediyelerinizi iyi günlerde kullanın::)

    YanıtlaSil
  15. Sağlık, huzur ve neşe eksik olmasın yeni yılda size ve sevdiklerinize...
    mutlu yıllar dilerim....

    YanıtlaSil
  16. Ailenle bir arada sağlık huzur mutluluk dolu yıllar diliyorum canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Ben hediyelerime bayıldım, emeklerine sağlık canım, sevgiler ve mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  18. nice mutlu yıllara
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. sema
    Teşekkürler canım.Sanada mutlu yıllar.Bende öpüyorum.
    Sevgiler:)

    maviii
    :)Ne mutlu bana:)Teşekkür ederim.Sana ve ailene mutlu yıllar...
    Sevgiler:)

    E S M İ R
    Amin...Teşekkür ederim.Mutlu yıllar...
    Sevgiler:)

    SEVALCE LEZZETLER
    Teşekkürler...Sana ve ailene mutlu yıllar.
    Sevgiler:)

    Hayat İzlerim
    Beğenmene sevindim canım.İyi günlerde kullan.Ailenle beraber mutlu yıllar.
    Sevgiler:)

    haskumaş
    Teşekkürler.
    Mutlu yıllar...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)