Pages

21 Aralık 2011 Çarşamba

HER TÜRLÜ TADİLAT YAPILIR:))

1)Bu buluzum Tifany'den.Uzun kolluydu.Kumaşı çok ince tülbent gibi.Çok sağlıklı bir kumaş.Sentetik içermiyor.Bu buluzumu hiç giymedim.Hatta deseninide çok sevdiğim için.Koldan fazlalığını kesip bandanalı tasma yapmıştım.Çok ince olduğu için kısa kollu daha kullanışlı olacağını düşünerek.Yine Tifany'den alıp hiç giymediğim buluzumdan parça keserek makinada bağcık diktim.
2)Kestiğim kolu kıvırdım.Makinada çektim.Elde iki tane ilik çevirdim.
3)Bu,seneler önce hint mağazasından aldığım bürümcük bir etekti.Ayrıca hint desenlerini çok severim.Bu eteği zamanında çok giydim.Hatta daha sonrasında bir süre namaz eteği olarakda kullandım.
4)Baktım kumaşı hala parlak ve güzel.Birazda fular olarak kullanmakta ne sakınca var dedim.Etekten çıkan iki parçayı dikerek bu hale getirdim.Çok severek kullanacağım.
5)Bürümcük gerçekten çok kullanışlı.Böyle dolakladım,kullanmak üzere dolabıma yerleştirdim.


Daha önceki şablonum hazır şablonlardandı.Çokda sevmiştim.Cıvıl cıvıl...Benim ruhumu yansıtıyordu ama herkesin söylediği gibi banada sorun çıkardı.Çok direndim düzelir diye ama olmadı:(Yorumları hep spama atıyor.Bazen unutuyorum spamdan geç çıkarıyorum.Son zamanlarda başka sorunlarda çıkınca klasik şabonlara geri döndüm.Ne yapalım sağlık olsun.Bir şeyler yapmaya çalıştım.Üzerine biraz daha çalışabilirim. Elimden daha fazlası gelmiyor:(

Sevgiler:)

15 yorum:

  1. Canım başlık tam olmuş, maşallah sana, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. bluzun kumaşı ve renkleri çok hoşmuş gerçekten... süpersin arkadaşım... ellerine sağlık... elinden de hiç bir şey kurtulmuyor hani:)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, becerikli bayanin hali baska oluyor tabii ;)ELine saglik.

    Insan sablona alisinca degismek tuhafina gidiyor degil mi...
    Bende sablonumu senede bir ya da iki kez belki degisen biriyim en fazla...Cok sevmiyorum degistirmeyi.
    Bu hali güzel görünüyor maa sayfanin, arka resim cok seker :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Fuları çok beğendim,renkler süper,güzel günlerde kullan.


    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş bende bürümcük kumaşları severim hele fular vb oldumu daha çok kullanırım sizde iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık:) Ayrıca blogunuz da çok cıvıl cıvıl.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. bahar006
    :))Blogdada bir yenilik yapınca aklıma bu başlık geldi.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    okuyan
    Buluzun kumaşını,desenini,rengini bende çok seviyorum.Modelide güzel.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    KelebekGibi
    Yok ya!mahçup oldum bak şimdi.Evet çok olmamıştı değiştireli.Hep söylüyorlardı hazır şablon sorun yaratıyor diye...Bende fazla dayanamadım:(Ben kendim şabon,banner vs. yapamıyorum.Böyle arka fonlarla idare edeceğiz artık.Beğendiğine sevindim.
    Sevgiler:)

    SEVGİLERİMLE
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    serap
    Kullanışlıda oluyor.Ütü istemiyor.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Elif'in defterinden (mndlna)
    Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel geridönüşüm olmuş ellerinize sağlık flara bayıldım

    YanıtlaSil
  9. canım benimkilerede bi el atsan:)) harikasın.hazır şablonlarda bazen sorun yaşıyorsun.pek fena olmamış hemide morr benlik:)) bloggerin şablon tasarımcısında düzenlemelerde genişliği ayarlayabilirsin canm..

    YanıtlaSil
  10. Gönülcüm tatilat işin çok güzel.Bu sene renkli,ipekimsi büyük flarlar çok güzel.Kızımınkinden esinlenip,yine pazardan aldığım bir bekleyen desenli ucuz şifon vardı.Bende çok eski ince dantel kenarına koydum.Fena durmadı.Seninkini görünce ince dantel yada naylon gibi danteller var ya onlardan dene uçlarına.Sanki şu vintage lere benzetmiş gibi olanlardan.Tabi istersen diye yazdım.Bende eksiği tamamlamış olayım.Ay bu günlerde eskiye merakım bir artıki sorma.Hoşca kal.

    YanıtlaSil
  11. Eskileri yenilemek, işe yaratmak en güzeli. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım...

    benimde yorumlarda sorun var hep spama gidiyor:) bende değiştirdim şablonu ama halaaa aynııı bide anlayarak yapsam el yordamı tamamen:))

    YanıtlaSil
  13. haskumaş
    Bloguma hoş geldiniz.Teşekkür ederim.En kısa zamanda bende ziyaretinize geleceğim.
    Sevgiyle:)

    FunD@
    Senin atılacaklara göz atmak lazım:))Sayfamı beğendiğine sevindim.Başka türlüsü gelmiyor elimden.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Obrigado.
    Feliz Natal:)

    sibeltunay
    Aslında bugüne kadar fular kullanmadım diyebilirim.Son günlerde bir mereklandım sorma:))Fikrin için teşekkür ederim.Elimde bu kumaştan biraz daha var.Ona denemek isterim.Tuhafiyelere bir göz atayım dantel için.
    Sevgiler:)

    Nedret
    Evet...Çok keyifl oluyor.Helede kendine yapıyorsan:))
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    Teşekkür ederim.Aaaa değiştirdiğin halde mi?hiç dokunmamak lazım.Belki zamanla düzelir.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar,

    Tadilat yapılmadan pantolon giydiğimi hatırlamıyorum. Hazır konfeksiyon ve seri üretim başladı başlayalı giyeceklerimizin birçoğunu hep tadilatla giyebiliyoruz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  15. Recep Altun
    Merhabalar,
    Haklısınız.Aldığınız ürünü eve getiriyorsunuz.Ya kolu uzun geliyor ya paçası.Para verdiğim ürünle eve gelince uğraşmak zoruma gidiyor açıkçası.
    Saygılar,selamlar:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)