Pages

27 Aralık 2011 Salı

DEĞERLENDİRDİĞİM ELBİSEM!!!

 Alıp hiç giymediğim bir hint elbisem vardı.1-2 kiloda alınca basenden bana olmadı.Topuklara kadar uzun,belden kesik ve kemerli bir elbiseydi.Bende belden elbiseyi söktüm.Elbisenin basen kısmını bele çıkardım.Boyu kısa olsun istemedim.Tülbent gibi incecik.Kollarını da kestim.Lastik payı vererek diktim.1cm lik lastiklerden geçirdim.Belinde önden arkaya uzayan bir kemeri vardı.Ben onu iptal edip,tekrar diktim.Kemeri arkaya fiyonk yaparak tamamladım.Çok rahat kullanabileceğim bir elbise oldu.
Ayakkabı- NINE WEST
Ayakkabı ve çanta hastasıyım.Bütçemin bana izin verdiği kadar almaya çalışıyorum.Bu ayakkabıda bana bu sene ucuzluktan düşen.Aslında bunu gündelik aldım.Topuklu ayakkabıları çok seviyorum.Ama gündelik kullanamıyorsun.Bu ayakkabı çok rahat.Kotun vs her şeyin altına giyilebilir.Modacılar tahta topuğun ne kadar modası geçti deselerde ben onları dinlemedim.
Buda orijinali...

Sevgiler:)

26 yorum:

  1. Iyi güzelde bu ayakkabi cok demode degilmi?

    YanıtlaSil
  2. Fıstığımmm:)) Nasıl güzel olmuş, güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, güzel modelim:)

    YanıtlaSil
  4. aa ne güzel olmuş elbise..ellerinize sağlık..ayakkabıyada bayıldım..herşeyle güzel uyum sağlayacak gibi görünüyor gerçekten..bencede modası geçmiş deselerde giyilecek bir ayakkabı :)
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. Geldim. Benim de ağzımı yüzümü düzeltir misin?:)))
    Çok güzel olmuş. Çok da yakışmış. ''Budur'' diyorum:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. hem elbisen hem ayakkabıların güzelmiş güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. vay vay,benim arkadaşım neler de biliyormuşsun,ellerine sağlık,hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Pek kıymetli oluyor bu tadilat görüp,hayata geçenler.
    Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  9. Becerikli insanın hali başka:) Ben olsam uğraşamaz verirdim.

    YanıtlaSil
  10. harika bişey yapmışsın.kenarda durmaktansa değerlendirip ğiymek en ğüzeli.iyi ğünlerde ğiy.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  11. Ben de topuklu ayakkabıyı çok sever ve giyerim..Elbise yenilemen çok güzel olmuş eline sağlık..benim de elden geçecek giysilerim var ama şimdilik bekliyor..terzi söküğünü dikemez misali:)
    sevgiyle kal canım:)

    YanıtlaSil
  12. Canım benim ellerine sağlık MAAŞALAH yaa çok yakışmış bayıldım.sağlıkla giy.

    YanıtlaSil
  13. elbisen senin ellerinle çok hoş bir değişim geçirmiş... tebrik ederim canım... iyi günlerde kullan...
    ayakkabın da çok şık... ama ben pek topuklu giyemiyorum:)))

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş ellerine sağlık güle güle kullan hem elbiseni hem ayyakkabılarını.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Adsız
    bahar006
    Elif'in Terazisi
    uğurböceği
    Nedret
    Sezo bigo
    fimofimo
    tülin
    cimcime
    Elif'in defterinden (mndlna)
    halime
    Noyumberry
    ÖRGÜÇANTAM
    okuyan
    Çınar

    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
    Hepinize sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar,

    Paylaştığınız konular kadın ağırlıklı olunca, bloglarınızı yine okuyorum ama, pek yorum yazamıyorum. Bu durumdan sizi haberdar etmek istedim.

    Maşallah yine el hüneri ile emeği birleştirerek, harikalar yaratıyorsunuz!..

    Selam ve dualaırmla.

    YanıtlaSil
  17. ellerıne saglık vallahı supersın :))

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık çok güzelmiş benimde böyle tadilat gerektiren iki elbisem var bakalım ilham perileri ne zaman gelecek:)

    YanıtlaSil
  19. insan becerikli olunca böyle oluyor işte .çok hoşsun arkadaşım .sevgilerimle

    YanıtlaSil
  20. Recep Altun;
    Kokosss ;))) kelebek
    serap
    SMİLENA
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. Elbise harika olmuş.Eski haliyle karşılaştırınca farkı görüyoruz.Ellerine sağlık becerikli kuzenim.Ayakkabını da çok beğendim,güle güle kullan,elbiseyle uyumlu olmuş.Sevgiler ..
    Özge

    YanıtlaSil
  22. ÖZGE
    Beğendiğne sevindim kuzenim.O zaman size gelirken giyerim:))
    Öptüm kocaman.
    Sevgiler,selamlar:)

    YanıtlaSil
  23. cok severim bu tür elbiseleri :) cok güzel yapmissin, gercekten güzel olmus :) ayakkabilarinada bayildim.

    YanıtlaSil
  24. keşke resimler tek tek olsaydı bide kocaman olsydı tıklayınca göremedim bişe

    YanıtlaSil
  25. Yorumların çoğunda fotoğrafların küçüklüğünden bahsetmişsiniz.Bunu dikkate alacağım.Bir dahaki seferde fotoğrafları daha yakın plan çekeceğim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)