Pages

26 Aralık 2011 Pazartesi

DERT BENDE,DERMAN SİZDE....:)

Bugün yılbaşı hediyemi gönderim.Benim hediyem Antalya yolcusu.Umarım hediyemi alan arkadaş beğenir.Akşamda bir satış yapmıştım ikisini beraber götürüp kargoladım.Kargo esnasında biraz üzüldüm bugün.Satış yaptığım ürün Kayseri ye gitti.Ufacık bir ürün gönderdim.Gönderdiğim ürünün bedeli kadar kargo bedeli çıktı.Yurtiçi kargoya zam gelmiş.PTT kargo ucuz aslında ama onuda kimse tercih etmiyor.Ürün ulaşımı 3 gün gibi sürebiliyor.Ben de öyleyim,aldığım ürün hemen elimde olsun istiyorum.Ya keseden ya zamandan.Bunun ortası yok.Bizim burada bana en yakın kargo Yurtiçi,PTT.Diğerlerine otobüsle ulaşılıyor.fimofimo arkadaşım,PTT kargonun bedeli artık kapıda alınıyor diye beni uyardı.Bugün dışarıya çıkmıştım.PTT ye uğrayıp bilgi aldım.Benim gibi bilmeyenler varsa diye yazıyorum.Evet aynı özel kargolar gibi.Kargoyu alıcı ödeyecek diyorsunuz,alıcı kargo görevlisine karo bedelini ödüyor.Ancak alıcı banane ben kargo bedelini ödemem dediyse kargo ücreti benden talep ediliyor.Kargo bedelini ödemeyen kırk yılda bir olur ama en sağlıklısı sitede kargo bedeli satmak.İçimdeki yolculuk bana sitene zor girdim.Siten kasım kasım kasılıyor diyor.Arkadaşlara da sor dedi.Sizlerde de aynı sorun var mı?arkadaşlar.Varsa neden olabilir?

Sevgiler:)

16 yorum:

  1. Sitede bir sorun yok bende ;)
    Bu kargolar keske ucuzlasa pahali olacagina yaa...Helede ben yurtdisindan Türkiye'ye birsey göndersem en basit bir kart göndermek bile artik ucuz degil...Ama bu böyle diye pes etmiyoruz yinede arada posta yolu ile haberlesmeyi sürdürüyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,ben hiç zor girmiyorum sitene,bu arada benden bahsetmişsin,ne olacak herkes yapar aynı şeyi,görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º
    ¨¨¨¨¨¨¨¨° ·.°ºº
    ¨¨¨¨¨¨¨¨000000000
    ¨¨¨¨¨¨¨0000oo00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o00o0o00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o0o00o00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o0o00o0o0
    ¨¨¨¨¨¨¨00000000
    ¨¨¨¨¨¨¨¨000000.☆¸.¤ª“˜¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨00/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ¨¨¨¨¨¨¨00¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ¨¨¨¨¨¨00¤ª“˜¨¨ª“˜¨
    ¨¨¨000000¸.•°`
    ¸.•°`♥✿⊱╮FELIZ 2012!!!

    YanıtlaSil
  4. aaaaaaaaaaaaaa ne kadar guzel antalyayayaa:)) benım sıtemde sorun yok ACABAAA NEDENNNN

    YanıtlaSil
  5. bende ptt ile karşı ödemeli gönderiyorum.. tek sıkıntı artık kargoyu bekletmeyip hooop iade getiriyorlar

    sitende birr sıkıntı yok en azından bende...

    YanıtlaSil
  6. sayfanda bir sorun yopk canım,rahatca ğirebildim.
    kolay ğelsin...

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir pakettir o öyle:))) ben üstündeki kedişi istiyorum:))))
    ben rahatlıkla girdim bloguna canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Sitede sorun yok canım:) Hediye kadar paketi de önemli bence, çok güzel düşünüp süslemişsin. Kim bilir içi nasıldır:)

    YanıtlaSil
  9. KelebekGibi
    Evet ya!siz birde yurtdışından gönderiyorsunuz.Haberleşmemeyi bırakmamak en güzeli.
    Sevgiler:)

    fimofimo
    Tekrar teşekkürler...
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º
    ¨¨¨¨¨¨¨¨° ·.°ºº
    ¨¨¨¨¨¨¨¨000000000
    ¨¨¨¨¨¨¨0000oo00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o00o0o00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o0o00o00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o0o00o0o0
    ¨¨¨¨¨¨¨00000000
    ¨¨¨¨¨¨¨¨000000.☆¸.¤ª“˜¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨00/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ¨¨¨¨¨¨¨00¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ¨¨¨¨¨¨00¤ª“˜¨¨ª“˜¨
    ¨¨¨000000¸.•°`
    ¸.•°`♥✿⊱╮FELIZ 2012:)

    Kokosss ;))) kelebek
    Yaaa:))ANTALYA...Sorun olmadığına sevindim.
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    Oda büyük sorun bence...Bir türlü oturtamadılar.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    halime
    Sevindim canım.Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    okuyan
    Tebrikler:)Paketime ilk yorumu siz yaptınız.Dolayısıyla kırmızı kediyi kazandınız:)))
    Sevgiler canım:)

    MARİFETLİ PERİ
    Sevindim canım...Bir kedişde sana:))İçi daha güzel emin olabilirsin ama önemli olan hediyeyi alan beğenir inşallah.
    Sevgilr:)

    YanıtlaSil
  10. yorumlara baktım şimdi garip ama başka bloglara takılmadan sorunsuz giriyorum sana girdiğimde baya bir dönüyor ,dönüyor açıldığındada kasılıp ilerleme olmuyor.bende ozaman bi sıkıntı var canım çerezleri vs vs bi temizleyip öyle deneyimm..

    YanıtlaSil
  11. yok bi sorun canım :) ptt evet öyle bir uygulama getirdi artık alıcı ödemeli gönderebilrsiniz. artı ücretiyle birlikte kapıda ödemeli sistemei de var oda güzrl bi uygulama... ptt 1 kiloya kadar 5.5 tl alıyor diger kargolarla özellikle de yurtiçiyle başım dertte :))
    hediyenin paketli hali bile çok güzel arkadaşımız çok şanslı
    sevgiler
    öpücükler

    YanıtlaSil
  12. site girişinde bende de sorun oluşmadı, yurtiçi kargo greçekten çok pahalı, apsyi tercih ediyorum ben, aklında olsun 5-6 tl gibi bir ücret tutuyor ve ertesi gün teslim oluyor.

    YanıtlaSil
  13. Sitene bende sorunsuz geldim canım ..ptt kargo şimdilik avantajlı iyi ama onada zam kapıda sanırım.Daha bugün kargo gönderdim öyle duyum aldım..sağlık olsun öyle böyle gidecek kargolar..

    YanıtlaSil
  14. ooo cok guzel ne dıyım maharetlısın vesselam

    YanıtlaSil
  15. o zaman mırk mırkk mırkkk:)))

    YanıtlaSil
  16. FunD@
    Allah Allah...Çerzleri çitle,tekrar dene canım:))
    Sevgiler:)

    zuzu
    Yurtiçi kargoyu kullanıyordum ben dün gittiğimde küçücük bir broş gönderdim.Gönderdiğim broşun değeri kadar kargo ödemesi çıktı.Cesaret edemedim PTT kargoyla göndermeye...Çünkü gönderdiğim arkadaş ne zaman elime ulaşır diye sordu.PTT le gönderirsem geç ulaşmasından korktum.Allahtan arkadaşa izah ettim anlayışlı davrandı.Dün bütün gün çözüm aradım.Sizlerde beni yönlendirdiniz.PTT kargoyu kullanacağım bende.Paketi beğenmene sevindim.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Dürr-i Yekta
    Tamam canım oda aklımda olsun.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    MARİFETANE (Elif Hatice)
    Bu kötü haber ya:(Dediğin gibi ne yapalım bir şekilde gidecek kargolar.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    edaca
    Senin gibi maharetli bir kişiden bunu duymak çok güzel.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    okuyan
    Mırk mırk:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)