Pages

10 Aralık 2011 Cumartesi

ORADAN BURADAN:)

PASAJIMDA 
 emek sensin'de
Bu çalışmalarımı dün yapmıştım.Bugün ekleme fırsatım oldu.
 Bu sabah gözlerimi pittoşun sesiyle açtım.Beni görünce yaptığı şımarıklıkları görmeniz lazım.Dumanın peşinden gitmek istiyor.Bugünlerde Dumana fena sardı serseri.Hiç yaşına başına bakmıyor:)))Çitten dışarı nasıl çıkılır daha kestiremiyor...Yüze bakın daha çok bebek:)
Pittoşla uğraşırken,sitenin dışından kınalı koyunlar geçit yaptılar.Bizim buradan hep geçer.Bazen kuzuları ayırıyorlar,yalnızca kuzular geçiyor.Hoplaya zıplaya o kadar şekerler ki!
Darıca sahili çok güzel oldu.Yürüme alanları genişledi.Ayakta kalmayacak kadar oturma alanları var.Bugünde yazdan kalma bir hava vardı.İnsanın ciğerlerini ısıtıyordu güneş.Lunaparkı,yazlık sineması,yaz etkinlikleri,konserler veriliyor sahilde.Yaz mevsiminde kıpır kıpır.Bugünde oldukça insan vardı.Güzel havayı gören gelmiş.Birde klip çekiyorlardı bugün.Sanatçıyı tanıyamadım ama folklor ekibide vardı.Karadeniz müziğide oldu mu değmeyin keyfime:)))

Sevgiler:)

20 yorum:

  1. ohh sefan olsun..pittoşuda öperem.aklıma takıldı şanslı kıskanmıyor mu??

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım her zamanki gibi çok şirin olmuşlar :)bebeşte çok masum bakmış ama ya kıyamaz insan buna :))

    YanıtlaSil
  3. Pittoşunu sevsinler, nasıl da bakıyor :)
    Sahildeki resmin çok güzel ama neden yüzünü kapattın kiiii :(

    YanıtlaSil
  4. Ay minik meleğinle kuşunun şekerliğini yazmayı unuttuuuum :)

    YanıtlaSil
  5. FunD@
    Pittoş'u sokakda bakıyorum.Arasıra içeri kaçırdığımda ise yavrulara bir şey yapmıyor Şanslı.Devamlı evde olsa kıskanır sanırım.Kıskanç bir kedi çünkü.Şanslı kendinin özel olduğunun farkında:))
    Sevgiler:)

    zuzu
    Teşekkür ederim canım.Kıyılsın diye yapıyorum:))
    Sevgiler:)

    Banuca
    Çok şeker.Bir görsen yaptıklarını:))Yüzümü kapatmamın nedeni tedbir:(
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. bebişinde, balığında çok güzel olmuş gönlümü çeldiler yani:)

    YanıtlaSil
  7. Şeker kuş ve melek bebek çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.
    Pittoş'un güzel yüzünü de özlemişim, eklediğin çok iyi oldu.
    Koyun sürüsü harika. Canlarım benim ne güzeller.
    Deniz ve sen çok güzel bir ikili olmuşsunuz:)
    Sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
  8. Birşey diyeceğim...
    Mail kutuma düşen senin yorumlar türkçe karakterleri kullanamıyor, bulmaca çözer gibi okuyorum, bu problem yalnız ben de mi böyle?

    YanıtlaSil
  9. çalışmalar inanılmaz şeker...
    poz veren şımarığıda yesinler ama yaa:)

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzel bir gün olmuş sizin için bakmasıda çok keyifliyli benim için :) sevgili gönül çelen keçe ile çalışmalarınız çok güzel ellerinize saglık kedicik ise çok şeker:)

    YanıtlaSil
  11. Deniz kenarı tüm negatif duyguları alııırrr götürür :) Allah böyle güzel günlerinizin tekrarını göstersin :)

    YanıtlaSil
  12. aman bu pek tatlı olmuşşş suç üstü yakalanmış gibi şaşkın bir surat:))

    iyi yapmışsın kış zamanı güneşi değerlendirmek lazım:)

    YanıtlaSil
  13. Pittoş'un çok güzel bir yüzü var. Çok sevimli maaşallah.

    Sizin oralar doğa harikası yerler. Keyifli gezmeler:)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir günmüş güneşli bol bol ciğerlerine hava al,kışın lazım olacak:))..Bu pittoş çok şirin,gördüğüm koyun geçidi de bende fazlasıyla var,hatta büyük baş ve kara olanlar da dahil:)
    Sen bu keçe işini pek sevdin çok da güzel yapıyorsun eline sağlık canım:)
    laf aramızda ben de çok sevdim..Sevgiyle kal canım:)

    YanıtlaSil
  15. butun kece calıslarıngıbı buda cok guzel olmus arkadasım ellerıen saglık helekı kuyruklu kusa bayıldım

    YanıtlaSil
  16. yaseminkale
    Teşekkür ederim canım.Gönlünü çelebildiysek ne mutlu bize:))
    Sevgiler:)

    okuyan
    Teşekkür ederim okuyan'ım.
    Sevgiler:)

    Banuca
    Hiç şikayet gelmedi:(Nasıl düzeltilir onuda bilmiyorum.Acaba hazır şablon kullanıyorum ondan olabilir mi?
    Sevgiler:)

    PASTA KÖŞESİ
    Bloguma hoş geldiniz.Çok teşekkür ederim...Yesinler:))
    Sevgiyle:)

    maviii
    Evet...Bugünde güzeldi hava.Bu güzel havalarda evde oturmamak lazım.Keçe çalışmalarımı beğenmenize sevindim...Kediciği hiç sormayın:)))
    Sevgiler:)

    Ahu
    Amin cümlemize...Ruhuma çok iyi geliyor gerçekten sahil.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Pembe Pati de yayınlayacağım.Ban yaptıklarını bir görsen:))
    Sevgiler:)

    Begonvilli Ev
    Çoook:))
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Doğru söylüyorsun...Çok lazım olacak kışın...Dün bugünde havala çok güzel...Evet keçe işini çok sevdim.Senin sevdiğinede sevindim...Öyleyse devam:))
    Sevgiler:)

    edaca
    Teşekkür ederim canım.O kuyruklu kuşu görmen lazım:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Oh oh sefan olsun..Darıca' yı ben de severim..

    YanıtlaSil
  18. reyhane
    Olsun valla:))Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. broşlardan pembe kuş çok güzel ama ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. sema
    Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)