Pages

14 Aralık 2011 Çarşamba

TİŞÖRT YENİLEME!!!

Bu tişörtümü uzun zaman önce Tiffany'den almıştım.Tiffany'nin ürünlerini kullananlar bilirler çok güzel pamuk ürünleri var.Bu tişörtümde öyle.Birde soldaki kırmızı çiçeği çok sevdim.Sanırım çiçeğin hatrına bu yenileme:))Bu tişört kapüşonluydu.Benim gibi sıkıntılı bir insan için yaka açımı küçüktü.Birde tişörtlerde fazla geliyor kapüşon.Bir kenara bırakmış yenilememi bekliyordu.İstediğim büyüklükte tırtıklı makasla yakayı açtım.Yaka açılmasın diye,kapüşona geçirdikleri bağcığı işine teğelledim.Yakasındaki çiçeğin kırmızı oluşundan dolayı kırmızı ipi tercih ettim.Makinamın yeteneklerini kullanarak zikzak dikiş çektim.

Sevgiler:)

17 yorum:

  1. Harikasın canım sen ya, emeğine sağlık, sana geldim mi gitmek istemiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş :)güle güle giy artık :D

    YanıtlaSil
  3. Makinanın yeteneği mi, bariz senin yeteneğin bence bu, bayıldım ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş canım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmus canım benım ellerine saglık

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş, böyle değişim-yenileme işlerini çok seviyorum ben, yeni bir kıyafet almışsın gibi oluyor ya:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım...
    iyi günlerde kullan güzel cicini:)

    YanıtlaSil
  9. işte budur ellerine sağlık bakalım o kapuşon ne olarak gelir karşımıza:))))

    YanıtlaSil
  10. .:Hobibox:.
    Teşekkür ederim,canım benim.Ne mutlu bana:)
    Sevgiler:)

    zuzu
    Teşekkürler zuzum...Dolabım bir tişört daha kazandı:)
    Sevgiler:)

    bahar006
    :))Teşekkür ederim canım benim:)
    Sevgiler:)

    MARİFETANE (Elif Hatice)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Banuca
    Aynen bende...Ama senin üstüne yok valla...Her iş geliyor elinden maşallah.
    Sevgiler:)

    Elif'in Terazisi
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    okuyan
    Teşekkürler canım benim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    :))Teşekkür ederim canım.O kapüşonda atılmadı...Dikiş denemeleri yapılıyor üzerinde:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. eski halinden çok çok daha güzel olmuş.
    bugün kargonu yolladım canım.inşallah en kısa sürede eline ulaşır.

    YanıtlaSil
  12. ♥✿⊱╮
    º°♥❤ °º♫
    °º✿ Muito bonito!!!!
    Beijinhos.
    Brasil
    º° ✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  13. ebrulikedi
    Bencede:))Tamam canım.Bugün verdiysen yarın ulaşır sanırım kargo bana...Teşekkür ederim...Heyecanladım bak şimdi:))
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Olá amigos,
    Obrigado.

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar Hamarat Kardeşim,

    Elinize, emeğinize sağlıklar olsun. Diğer el emeği ürünlerinizde olduğu gibi bu çalışmanıza da güzel yüreğinizin güzellikleri yansımış.

    Selam ve dualarımla kalın.

    YanıtlaSil
  15. harıkasın bayıldım, boyle yaratıcı kısılere bayılıyorummmmmm

    bazı sıkıntılardan dolayı blogumun adını degıstırdım benı ıhmal etmeyın olur mu :)))kaybolmadım buradayım

    http://kelebegingozunden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel! seni tebrik ederim ne akıllıca bir çalışma olmuş. Güle güle kullan.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar,
    Çok teşekkür ederim.
    Saygılar,selamlar:)

    Kokosss ;))) kelebek
    Teşekkür ederim canım.
    Takibimdesin.
    Sevgiler:)

    Çınar
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)