Pages

19 Mayıs 2009 Salı

MİM (HAYALLERİM)

Benim çok severek izlediğim blog arkadaşım  http://mehbup.blogspot.com/  beni mimlemiş.Benim için çok güzel şeyler yazmış.İnsan kendisi hakkında güzel şeyler duyunca hoşuna gidiyor.mehbup benim nerdeyse hiç kaçırmadığım bir blog...Şiir hastasıyım okumayı çok seviyorum.Çok güzel şiirler yayınlıyor ve mehbupu görmediğim halde kendime yakın hissediyorum.Benim hassas,duygusal arkadaşım çok teşekkür ederim.Beni hayallerim konusunda mimlemiş.
Benimde hayallerim neymiş bakalım.
(BAŞLIYORUM)
Bir çok hayalim var.Ama hepsini buraya yazmam mümkün değil!Aklıma ilk gelenleri yazayım.
Bir tane kocaman çiflik evim olsa:)O çiflik evinde şanslının kendine ait bir odası olsa...Onun odasına tavandan asmalı oyuncaklar yapsam.Değişik değişik yataklar hazırlasam ona hangisini isterse onda uyusun.Ona yeni arkadaşlar getirsem.Akşama kadar itişip kakışsalar.
Sonra kapımda köpeklerim olsa!Onların yerden ısıtmalı kulübeleri olsa,onlara oyun alanları yapsam.Sonra tavuklarım olsa,bana her gün taze yumurta verseler.İneklerim olsa,sütümü taze taze içsem.Horozlarım olsa,sabah onlar uyandırsa beni.Atım olsa amozon kadınlar gibi koştursalar beni...Civcivlerim olsa koştursalar anne tavuğun peşinde:)Yardım etsem hayvanlara,ilgilensem onlarla tek tek.Bahçemde yeşilliklerim olsa,çiçeklerim,ben ilgilensem onlarla...Ev halkıda ilgilenebilir takiki hepsiyle baş edemem.Ali babanın çifliğine benzedi.
Aslında en büyük hayalim,bunu çok sık düşünürüm.Bir gün kapı çalsa ben kapıyı açsam.Aaaa bir baksam babam karşımda!Ama nerdeee ALLAH mekanını cennet eylesin.Bunlar dünya hayalleri:)Hayaller hep olsun inşallah.Hayaller olmasa amaçlarımıza ulaşamayız.Çok çok hayalim var benim.Ahiret içinde hayallerim var.
Bakalım ben kimin hayallerini ortaya çıkaracağım.
Yine çok severek izlediğim ve kendime yakın hissettiğim,birbirinden güzel tasarımları bize sunan arkadaşlarım  http://tasarimmekani.blogspot.com/ve  http://mosquiiito.blogspot.com 
Yine çok severek izlediğim çok önemli konulara parmak basan,benim öğrenci arkadaşım.
http://zeynepinguncesi.blogspot.com/mimliyorum.Hadi bakalım kolay gele!
Sevgi ve sağlıkla kalın

16 yorum:

  1. Sabahin ilk saatinde senin hayallerini okumak cok zevkliydi.. Sansliyi gozumun onune getirebilyorum.. Ciftlikte fare kalmazdi Sanslinin sayesinde:)) Beni de mimlemissin... benim hayallerimde bulusmak uzere.. guzel bir gun bekliyorum. Medinem

    YanıtlaSil
  2. hayallerimiz kadar variz ne güzel bir mim konusu.
    beni düşündüğün için çok teşekkür ederim canım yaa:))
    en kısa zamanda yazacağım hayallerimi:)
    zevkle hemde

    YanıtlaSil
  3. Yürekten kutluyorum. Tüm hayallerinize ulaşmanız dileği ile. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Sanslim, insallah hayallerin gercek olur, olurda bende gelir kalirim birazcik yaninda:)) Cok güzel bir hayal, dogayla ic ice:))

    YanıtlaSil
  5. Belgin hepimizin hayalleri için AMİN diyorum.
    Beklerim canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Şanslım,beni çok duygulandırdın canım..Hayalin çok güzel ve dilerim ki Allah'tan kocaman bir çifliğin olur..İstediğin hayallere kavuşman dileğiyle..Teşekkür ederim.Kendine iyi bak..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. mehbup ben teşekkür ederim canım benim.
    Bütün hepimizin hayalleri gerçek olur inşallah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel hayaller ..Çiftliğe arada benide çağırırsın dimi :)

    YanıtlaSil
  9. Şanslıcım ne güzel hayaller bunlar.Doğa ve hayvanlarla bir arada,yeşillikler içinde bir hayat..Beni mimlemişsin.Hemen siteme dönüyorum ve hayallerimi yazıyorum.Teşekkür ederim hayallerimi anlatmam için fırsat yarattığın için:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. anladım!sen hayvanlarıçok seviyosun canımbenim herşey gönlüne göre olsun

    YanıtlaSil
  11. gülsüm yılmaz teşekkür ederim canım.Beklerim:)
    mosquito teşekkürler.Hayallerini bekliyorum.
    tasarım mekani sabahın ilk saatlerinde bana zaman ayırdığın için teşekkürler.Senin hayallerinde buluşuruz.
    Begonvilli ev Amin hepimiz için.
    Kubra zeynep kara rica ederim canım.
    Senin hayalindede buluşalım.
    Hepinize sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  12. eviminnuru hoş geldin bloguma...
    Evet hayvanları çok seviyorum.
    Güzel duan için teşekkürler.
    Hayırlı bir dostluğun başlangıcı olur inşallah..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çiftlik evi benimde hayalim, şimdilik imkansız ama Allah Kerim.

    YanıtlaSil
  14. dilerim hepsi olur.keşke babacığın geri gelse.hayat işte.mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  15. Sizi yürekten tebrik ediyorum. Hayallerinizi gerçekleşmesini diliyorum. Babanız nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  16. Neslihancım o güzel duaların için teşekkürler.Hepimizin hayalleri gerçekleşir inşallah.
    İyi geceler canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)