Pages

1 Mayıs 2009 Cuma

KÜPE VE YÜZÜK

Bu küpeleri yine halkaya örerek oluşturdum.Kenarlarınıda iğneye boncuk geçirerek iğne oyası çalıştım.Siyah ve kırmızı birbirine çok yakışıyor.
Resimde gördüğünüz yüzüğü ablam yaptı.Boncukları ipe geçirdi örerek istediği tasarıma kavuştu.
Arkadaşlar bu resimleri yattığım yerden yüklüyorum.Grip olmuşum aşıda olmuştum inşallah ağır geçirmem.Bu günlerde fazla suda kalıyorum.Yüzmeye gidiyorum haftanın 4 günü giderken gelirken üşüttüm herhalde...Biran önce  iğileşip yüzmeye devam etmem lazım.Ben yatıyorumya şanslıda yatılacak sanıyor ayağımın ucuda devamlı uyuyor.
Sevgi ve sağlıkla kalın.
Hayırlı cumalar.
Büyük halini görmek için resimin üzerini tıklayınız.

11 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş:))
    yüzükte çok şık

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel.
    Emeğine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. canım öncelikle çok geçmiş olsun.demek şanslıyla yatıyorsunuz.of yerim onu.
    yaptıkların harika.yüzüğe bayıldım...

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun Şanslıcım.Umarım bir an önce iyileşirsin.Bol bol dinlen..Küpelerin ve ablanın yaptığı yüzük oldukça şık olmuşlar.Kırmızı-siyah uyumunu ve halka küpeleri ben de seviyorum.Boncuklu yüzük de gösterişli ve dikkat çekici.Emeklerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun canım, Allah acil şifalar versin. Ablanın ve senin ellerinize sağlık küpe ve yüzük çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun.Ürettikleriniz çok güzel.Sizi mimledim.Yanıtlarsanız sevinirim.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. selam kızkardeş..iki yıl nedirki biz zaten yavaş yavaş boşşşveeer yaşına geliyoruz ;))kardeşlik teklifimi kabuledip geldiğin için çoook mutluyum :))))bu arada benim iki ablam varveee bloğuma şu saate kadar 10 kardeşdaha eklendi bilmem farkındamısın onlarlada kardeş oldun;))..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba şanslı abla,ben Nuray'ın yeğeni sibel.Sitenizde gezdim ve yaptığın çalışmaları çok beğendim.Doğrusu nasıl yapıldığını bende öğrenmek isterim.Çok güzel şeyler yapmışsın,hayal gücüne hayran oldum.Eline sağlık.Ankara'dan selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ENERJİ:) en kısa zamanda cevaplıyacağım teşekkürler.
    kelebek:) kardeş çok teşekkür ederim bende mutlu oldum.Kardeşlik çok güzel bir duygu.Diğer kardeşlere ve sana sevgiler.
    Sibel:)Canım merhaba seni burada görmek ne güzel.Blogumu beğendiğin için teşekkürler.Bir araya gelirsek sana öğretmekden zevk duyarım.
    Her zaman beklerim.
    Sevgi ve sağlıkla kal
    Selamlar

    YanıtlaSil
  10. Bana bütün yorum yazan ve duacı olan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Küpe çok büyüleyici. elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)