Pages

28 Mayıs 2009 Perşembe

ŞANSLIYA TASMA






En üstdeki hariç hepsi taze taze bugün çıkdı makinadan.Şanslı önde ben arkada uğraştık durduk.Tasma takmaya alışkın küçüklüğünden beri taktığım için takmak kolay...Bize zor gelen resim çekmek,tasmayı takıyoruz.Şanslının gezesi geliyor:)Faza tüylü bir kedi olduğu için tasmasıda boynuna gömülüyor.Neyse başardık en sonunda çekdik resimleri.
Pet marketlerde istediğim gibi tasma bulamadığım için kendim dikiyorum şanslnın tasmalarını.Beğendiğim bir tasma olursa tabiki alıyorum.Yaptığım bir kaç tasması daha var.Onları eskitmiş o yüzden onları yayınlamadım.Ucunda mutlaka zil olur, çünkü şanslı bazen evde saklanır.Zil şanslıyı ele verir:)Şu ara dikemiyorum makina almam lazım,alır almaz tekrar dikmeye devam edeceğim.Ucundaki zil pet marketlerde tek tek satılıyor.Tanesi 1 tl den satılıyor.İstediğiniz renk var!Arkasındaki aksesuarı bulamazsanız,boynuna göre lastiklide yapabirsiniz.Şanslının en altdaki resmi lastikli yapılmış bir tasma.Kullanışlıda ne olduğunu anlamadan boynuna geçiriveriyorsun.Bu şımarık şeylerin:)
Resimi daha büyük görmek için resimin üzerine tıklayınız.
Sevgiler.

19 yorum:

  1. Bayıldımmm. Ellerine sağlık. Bizim Jane de ister şimdi bunlardan.

    YanıtlaSil
  2. Şanslımızın tasmalarından mavisi çok güzelmiş. çok şeker ya şanslı..

    YanıtlaSil
  3. Anneeeem o ne tatlı şey öyle, çok yakışmış tasması, adı gibi Şanslı gerçekten.
    İyi akşamlar arkadaşım...

    YanıtlaSil
  4. cok tatlı:))) tasmalarıda kendi kadar güzel

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel.Rengarenk tasmaları olmuş Şanslının.En çok en alttakini beğendim.Çok şeker ya,ilk resimde ne kadar mahsun çıkmış,düşünceli düşünceli bakıyo:)

    YanıtlaSil
  6. ayy şanşlı hakketen şanşlı..çokda güzel olmuş tasmaları..

    YanıtlaSil
  7. Şanlı güzel bir kedi.. Tasmalı kediyi düşünemedim ama.:)) Bizde de Çakıl hanım acaba taktırır mı? Doğrusu merak ettim..
    İyi akşamlar arkadaşım..Saygı ve selamlar

    YanıtlaSil
  8. Fıkra Sevenlere şanslıya bebekliğinden beri tasma takıyorum.O yüzden alışkın.Sonradan alıştırmak zor oluyormuş.Kedi boynundan tasmayı çıkarıyormuş.Çakıla bir deneyin belki taktırır.Denemeden anlayamayız.Teşekkürler:)İyi akşamlar.
    Saygı ve selamlar benden...

    YanıtlaSil
  9. şanslı çok şanslıymış gerçekten.
    böyle seven becerikli birisi var.
    harika olmuş tasmalar.

    YanıtlaSil
  10. çok ta şık olmuş ..nelerde takarmış ...benim için kulaklarının arkasını kaşı lütfen ..!!birde nazar boncuklusunu yap ...

    YanıtlaSil
  11. İkinci resimdeki mavi olan çok güzelmiş bence de çok yaratıcı olmuş hepsi.Güle güle kullansın Şanslı:)

    YanıtlaSil
  12. Bayılıyorum kedilere çok şekerler, bizimde kedilerimiz vardı. Şanslımız da çok tatlı, tasması çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  13. Bayılıyorum kedilere çok şekerler, bizimde kedilerimiz vardı. Şanslımız da çok tatlı, tasması çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuşlar, Bayıldım.

    YanıtlaSil
  15. şanslının tasmaları cok şık valla sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. ay aya çok şanslı bu şanslı.elin dert görmesin harika

    YanıtlaSil
  17. Şnaslı lan ne diye alındın ben hayvanları seviyom:)UZAYLI OLAN KEDİLERİ SEVMİYOM BEN.SEN GAYET DÜNYALISIN DEMİ?SORUN yok o zaman.şanslı hadi kediş öptüm gerdanından.

    YanıtlaSil
  18. :)) şanslı bu öpcük şans getirdi lan bana:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)