Pages

20 Mayıs 2009 Çarşamba

(BEREKETLİ OLSUN)

İlk defa bir cüzdan çalışması yaptım.Arkadaşım  http://www.annekaz.com/  blogunda gördüm bu pul üzerine danteli.Nisan ayıda yayınlamıştı.Yanlız orada şeffaf pul üzerine örülmüştü.Benim elimde metal renginde pul olduğu için ben bu pulların  üzerine kırmızı düşündüm.Arkadaşımın blogunda  pul üzerinde danteli görür görmez aklıma hemen cüzdan yapmak geldi.Bu pullardan daha çok şeyler çıkar.Ama gerçekden oyalayıcı 41 tane pul ördüm.O pulların üzerine tek tek siyah boncuk dikdim.Cüzdanın içine siyah astar yerleştirip,kımızı fermarla cüzdanı kapadım. Fermar ucu rahat tutulsun diyede ucuna tekrar pul örerek dikdim.Ve bozuk para cüzdanım bitmiş oldu.Cüzdan çalışması zevkiydi,sevdim ben bu çalışmayı!Belki yine yaparım kimbilir.Arkadaşım sağolsun bulup yayınlamış bende annekaz'dan esinlenerek bu cüzdanı çıkardım ortaya:)
Medinem'de bir minder görmüştüm ALLAH izin verirse onuda yapmaya çalışacağım.
Resimin büyütülmüş  halini görmek için resimin üzerine tıklayınız.
Sevgiler.

15 yorum:

  1. Ellerine,emeğine sağlık.Örülüşü ve renkleri ile şirin bir cüzdan olmuş.İlk defa yaptığın çalışmaları bile,yıllardır yapıyor gibisin Şanslı,tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş kırmızıda çok yakışmış eh kolay değil zaten bravo yani..

    www.annekaz.com

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık arkadaşım.içi hiç boşalmasın.hep dolu olsun inşallah.öbür çalışmayı da merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ugraştıgına degmiş ama
    bol ve bereketli olsun

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim.Yine döktürmüşsünüz:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,cüzdan şık olmuş.Renk süper,bol,bol paralansın ne diyem. NUNİK

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerinize seğlık:)hep bol paralı olsun inş.

    YanıtlaSil
  8. canım benım öptüm seni canım arkadaşım sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. UĞRAŞMIŞSIN AMA ÇOK GÜZEL OLMUŞ ARKADAŞIM ,ELİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel olmuş. İnsanın el emeği ile yaptığı ve sürekli kullandığı şeyler daha bir kıymetli oluyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. canimsin.... ve harikasin :))) seni kocaman opuyorum ve diger ikisini de :) sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  12. Valla çok güzel olmuş, uğraştığına değmiş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş canım...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. okuyan
    Teşekkür ederim canım benim.Biraz uğraştırıcı bir çalışma oldu.Başladığımda bu kadar uğraştıracağını düşünmemiştim.Pulların üzerini tek tek ördüm.Beğendine sevindim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. çok havalı bir çalışma olmuş:) fazlasıyla değmiş uğraştığına bence.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)