Pages

3 Mayıs 2009 Pazar

MİM

Çok severek izlediğim http://orguknit.blogspot.com/ ve yeni tanıştığım yine çok severek izlediğim http://huzur-enerji.blogspot.com/ tarafından mimlendim.Size çok teşekkür ederim.Sizde beni sevmiş olacaksınızki mimlemişiniz.Daha önce beni bu konu ile arkadaşım http://mehbup.blogspot.com/ mimlemişti ve onun mimini cevaplamıştım.Çokda zorlanmıştım açıkcası,bu daha kolay olacak biraz tecrübem var.
(CEVAPLIYORUM) Buyrun
1)Bir yıl sonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca kabus görmek istermiydiniz?
İstemezdim) Aklımı kaçırdıkdan sonra zenginliği ne yapayım.
2)Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
İkisi içinde ALLAH korusun seçim yapmak gerekirse ,sağır olan başkalarına daha az ihtiyaç duyuyor.Oyüzden seçimimi sağırdan yana kullanırım.
3)Öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?
Merak etmişimdir nasıl ,nerede.nezaman gibi ama merak etmesem daha iyi olacak.Yarın öleceksin derseler daha hazır değilim.Din konusunda eksiklerim var,kendime güvenmiyorum.ALLAH huzuruna çıkmak için!!!
4)Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
Gece bitmeden söylemem gerekeni söylerdim.
5)Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz,son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
Şanslıyıda aileden biri olarak görüyorum.Ailem yanımdaysa şükür ederim geriye bile bakmazdım.
Şimdi ben kimi mimliyeceğim! Yine çok severek izlediğim,blogununda çok severek gezindiğim . Beni blogumda ilk takip altına alanlardan http://mosquiiito.blogspot.com/ ve yeni tanıdığım ve iyiki tanımışım dediğim http://hayalarkadaslarim.blogspot.com/ arkadaşlarımı mimliyorum hadi kolay gele...
Sevgi ve sağlıkla kalın..

5 yorum:

  1. Teşekkür ederim camım.Mimi çok güzel cevaplamışsın.Şanslına verdiğin değerden dolayı seni bir başka seviyorum.Görüşmek üzere güzel kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. ORGUKNIT cevaplamaya çalıştım.Beğendiğin için teşekkürler.Şanslı benim oğlum onu çok seviyorum.Şannslıya ve diğer hayvanlara verdiğin değerden dolayı bende seni seviyorum.Çünkü hayvana değer veren herkese değer verir zaten.
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  3. Selam şanslı,soruları çok güzel yanıtlamışsın..Hayvanlara değer veren,insanlarada değer verir ..Sevgi ve sağlıcakla kal.. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. güzel bir yazı tebrikler

    YanıtlaSil
  5. bence genel olarak site verimli

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)