Pages

14 Mayıs 2009 Perşembe

SÜSLÜ AHTAPOT



Denizin dipleride ne arıyor dersiniz.Acıkış olmalı yengeç,midye,istakozda olabilir.Herkes korkunç görebilir ama çok ürkektir benim bu süslü ahtapotum.Eğer düşmanını fark ettiği zaman kaçar kayalıkların arasına...Şu anda kaçmadı çünkü ben onun için bir dostum.50 den fazladır çeşitleri.Kemiksizlerdir o yüzden kollarını inceltebilirler,çok dar yerlerdende geçme özellikleri vardır.Vücutları nemli olduğu için karada fazla durmazlar,hemen geri dönerler.Kısaca anlattım süslü ahtapotumu:) Uuuuuuuuu yerim ben onu!
Resmi daha büyük görmek için resimin üzerine tıklayınız.
Sevgi ve sağlıkla kalın...

14 yorum:

  1. çokk şeker olmuş ama en çokda süsleyip püsleyip olayı anlatmanız harika keyif alıyor insan

    YanıtlaSil
  2. becerine bayiliyorum senin sanslim... ozledim de sizleri.. bende kocamann opuyorum seni.. medinem

    YanıtlaSil
  3. cok güzel olmuş ellerine saglık

    YanıtlaSil
  4. ilk şapka sandım:)
    ayakta ne şirin duruyor öyle...

    YanıtlaSil
  5. Gördüğüm en sevimli ahtapot bu olsa gerek:))Tokası da var:)Çok şirin,elleine sağlık,çok beğendim..

    YanıtlaSil
  6. ben böyle sevimli ahtapot görmedim:))

    YanıtlaSil
  7. yeme yeme ..çok şirin ...sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  8. Çalışkan ve üretken olmanız ne hoş.Harika işlere imza atıyorsunuz.Yürekten kutlarım.Sizi zevkle takip ediyor ve destekliyoruz.Yeni,yeni tasarımlar bekliyoruz.:)Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. Denizlerin tuhaf canlısı senin elinde sevimli mi sevimli bir oyuncak olup çıkmış.Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. sevimli şeyler. ne kadar beceriklisin. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Çok şirin olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  12. YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM BENİM.GECENİN BU SAATİNDE MUTLU ETTİN BENİ..

    YanıtlaSil
  13. gökyüzünden resim çekmek çok güzel de kötü olan ülkemizin her yeri böyle güzel değil.taşlık ve toprak.kurak ve çorak o kadar çok yeri var ki.işte bu çok üzücü.

    YanıtlaSil
  14. estasrimelif rica ederim.Ben zevk alarak yazdım.Bende teşekkür ederim.Ülkemizi her yeri böyle değil derken seni çok haklı buluyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)