Pages

21 Mayıs 2009 Perşembe

EVDE TOZ BIRAKMADI

Bir bayan için ne kadar önemli bir alet..Evdede şanslı gibi bir bey varsa benim gibi acil yardım diye bağırmaya başlarsınız.Bir hafta çok zorluk çekdim,şarjlı süpürgeyle süpürdüm evi...Hemen alıp eve gelemiyorsunuzki araştırdım,denedim, eve gelmeside 4 gün sürdü 1 haftayı doldurdum.Ben zaten süpürge alacakdım ama evdekide sağlam olunca acele etmiyordum.
Süpürgem beni bırakınca tamir ettirene kadar zaten lazımdı diye düşündüm.Evde 2 tane alerjik kişi var .Biri ben diğeri ablam:)5 senedir ikimizde aşı oluyoruz.Bunu bulana kadar çok zorlandım.Alacaksınız hangi marka diye zorlanıyorsunuz.Tam benim istediğim gibi emiş gücü çok kuvvetli,emiş gücü azalmıyor,5 sene garantili,dışarıdaki havayı bile temizliyor ve alerjik daha ne olsun.Yer kaplamıyor,bütün aparatları üzerinde tanıtıyorum çünkü benim durumuma düşmeyin diye...1000tl ye aldım:)Biraz pahallı ama aldıklarımı 2 sene kullanıyorum.Her yeri kopuyor beni terk ediyor.Ben en iyisi size link ini http://www.dyson.com.tr/ vereyim .Daha detaylı tanırsınız aleti.
Sevgiler

19 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun Şanslı..Makine güzel görünüyor,tipi diğerlerine benzemiyor:)Oldukça da pahalıymış.İşini görmede yeterli olması güzel.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun yeni makineniz. Biz de Rainbow dan bakmıştık. Oldukça pahalıydı. Birde bunu göstermeliyim anneme:) İşinize yaramış olmasına sevindim. Güle güle kullanın..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan. Teknoloji gibisi var mı?

    YanıtlaSil
  4. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan.Uzun ömürlü olur inşallah:))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın diyorum.

    YanıtlaSil
  7. 2006da evlenirken hediye almıştı amcan bana sarı olanı canım aman dikkat et temizlikçiler içini boşaltırken aparatı çıkarmak için zedeliyor parçaları da pahallı. :) Valla çok haklısın DYSON üstüne tanımam.Yok Rainbowmuş falan yani en iyisi budur anlayan anlar yani.

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullanan bende böyle birşey arıyordum

    YanıtlaSil
  9. Stil Diretörü çok haklısın dikkat ederim canım.Çok araştırdım ve DYSONa karar verdim. Çokda memnun kaldım.Ben hergün açıyorum,Şanslı olduğu için.Teşekkürler.
    gullesu bloguma hoş geldin canım.
    Arıyorsan hiç teredüt etmeden al canım.
    Teşekkür ederim.
    cansudere teşekkür ederim canım.
    Neslihan teşekkür ederim canım benim.
    ENERJİ iyi dileklerin için teşekkürler.
    emin kartal teşekkürler.canım.
    Bengonvilli Ev yok valla teşekkürler.
    DuruButik hoş geldin bloguma canım.
    Rainbow dan daha uygun ve aynı işi görüyor.
    Annene bir göster canım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. mosqguito pahallı ama aldığıma deydi.
    Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun canım, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  12. hayırlı olsun güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. öncelikle güle güle kullan diorum ve kolyenin renkleri hoş olmuş ki tamda tüy modası varken.

    YanıtlaSil
  14. Evet tabii canım Şanslı büyük bizim paşa daha minik tüylerini dökmüyor ablası :)

    YanıtlaSil
  15. Stil Direktörü ay canım paşanın patilerinden öpüyorum.Teşekkürler.
    Armina teşekkür ederim.
    içimdeki yolculuk teşekkürler.
    Kurbiş teşekkür ediyorum.Kolyeyi kardeşim yaptı.Blogumda ondanda bir parça birşey olsun istedim.

    YanıtlaSil
  16. aaa çok güzelmiş güle güle kullan makineni.
    tozsuz tertemiz günlerinde eskit:)
    bende duydum bu markayı çok güzel diye

    YanıtlaSil
  17. süper ya insan bır kullanandan fıkır alınca daha rahat alışverış yapıyor teşekkürler canım buarada lavanta alerjiyede iyi geliyor tütsü yapabilirsin

    YanıtlaSil
  18. lemaninignesinden teşekkürler canım mutlaka deneyeceğim.
    Öptüm.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)