Pages

6 Mayıs 2009 Çarşamba

KÜÇÜK MUTLULUKLAR


Geçen hafta 2 ablamla beraber artık karar verdiğimiz .........marka elektirik süpürgesini almaya gittik.Buna ayrıca yer vereceğim çünkü haberiniz olsun istiyorum.Hemen girişte petshop gördüm ,dururmuyum hiç hemen girdim.Şanslının birsürü tasması var aslında ama değişik birşey görürüm diye gezdim.Değişik birşey göremedim.Tasma konusunda çok sıkıntım var.Hiç değişik bir şey üretmiyorlar.Nerde görsem hepsinin aynısı,daha önce işyerimiz varken orada dikiş makinamızda vardı.Şanslıya tasmalarını ben dikiyordum.Bir makina lazım almayı düşünüyorum.Neyse!Sonra pembe güderi bir tasma gördüm.Rengini beğendim pembe rengin üzerine ne güzel gitmiş lila değilmi?
Sonra üst kata çıktık aradığımızı gördük.Ben daha içeride gezerken,kestirdim gözüme bu çerçeveleri.4 desenden oluşuyor.Hayatım resimlerle geçti onları düzenlerim,yapıştırırım,onlara albüm alırım,severim onlarla vakit geçirmeyi...Çok severim düzeni.ANC den aldım çerçeveleri fiyatı çerçeve başına 1 tl verdim hatta 4 tane almıştım.Sonra 1 tane daha alayım 5 tl ödeyeyim dedim.Bakalım kimin resimleri koyulacak bu çerçevelerin içine...Aslında çok sevdiğim insan var ama hepsini sığdıramamki bu 5 çerçeveye...İkisi belli biri babam,biri annem olacak kesin ALLAH izin verirse yani..
O gün çok mutlu oldum,elektirik süpürgemide aldım ama bu küçük iki şey beni çok mutlu etti.Evirdim çevirdim baktım bakım durdum.Hiç bir şey görmemişim gibi.Ya çok küçük şeylerden mutlu oluyorum ben ve ablamlar.Bazen aramızda konuşuyoruz,mesela bir filim izledik birbirimize sorarız beğendinmi diye,hepimizde beğenmişiz.Dışarıdan birilerine soruyoruz beğendik,beğenmedik,eleştiri felan!Emek verilen her şeye değer verilmeli,eleştiri tabiki olacak ama dozu kaçmadan.Dışarıda birşey yiyeceksek çabuk karar veririz.Hemen oturur anlamayız sohbet ederken zamanın nasıl geçtiğini, mutlu çıkarız oradan...ALLAH birliğimizi hiç bozmasın,sizinkileride.Daha bir sürü örnek var,buraya sığmaz.Biz anladıkki çok küçük şeyler bizi mutlu ediyor.Buda çok güzel bir şey sanırım.
Sizi küçük şeyler mutlu edermi?
Sağlık ve sevgiyle kalın

14 yorum:

  1. güzel yürekli arkadaşım.ne mutlu sana böyle küçücük şeylerle mutlu oluyorsan.allah bu muyluluğunuzu hiç bozmasın.tasmaya bittim.şanslıya takınca da resim çek...
    seni çok öpüyorum....

    YanıtlaSil
  2. Tasma çok güzel..Bende küçük şeylerle mutlu olabilen bir insanım ama, küçük bir sözle de mutluluğum bozulacak kadar da hassasım..insan yapısı..
    Güzel bir geçirmişsin okuduğum kadarıyla.. Hep mutlu ol.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. mehbup yorum için teşekkürler.Bende çok hassas ve ince insanım.Hayatım hep başkalarına ağlamakla geçti.Yengeç burcuyum bu anlatır sana.Ama kimseyi değiştiremedim,ben kendim değiştim ozaman.Ömür boyu ağlamakla zaman geçirmek istemiyorum.Zaman çok kısa arkadaşım.Hayatımda iyi günlerimde oldu kötü günlerimde oldu.Geçmişle yaşamamayı anı yaşamayı öğrendim.
    Sende dene çok doğru yaşıyorsun birtanem..
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  4. Tasma çok güzel.
    Ama yazın benim çok hoşuma gitti.
    Ne güzel yazarak anlatabiliyorsun.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba..Benimle tanışmaya gelen kardeşime bir iade ziyareti:))
    harika amigurumiler yapmışsın.bayıldım.izlemeye alıyorum ve sevgiler bırakıyorumm.

    YanıtlaSil
  6. elbette küçük şeylerden mutlu olmak kadar güzel birşey yok...ben de öyleyimdir aslında.yoksa hayatt çekilmez olurdu...sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  7. küçük şeylerden mutlu olmayı öğrenmek...yaşamın çözüldüğü nokta...bizim azman pamuk kedimiz hayatta taktırmıyo boynuna böyle güzel şeyler :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzelsiniz yaa siz,hepinizi çok seviyorum.
    hele hayvan sevmenizi ayrıca çok seviyorum.
    bende çilekle mutlu olurum:))

    YanıtlaSil
  9. cnm bende küçük şeylerle büyük mutluluklar yaratırım kendime ablalarınla allah aranı bozmasın hep mutlu olun bizde sizler gibiyız bizde 3 kız kardeşız ben ortancayım, kardeşım ile ben bekarız evde anne ve babayla ablam ise evlı başka şehirde yegenlerde var mutlu mesut bi aileyız allah kımsenın birlık ve beraberlıgını bozmasın sen ablalarında bahsederken canım ablacım aklıma geldi . sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  10. cansudere güzel duaların için Allah razı olsun.ALLAH sizinde beraberliğinizi bozmasın.Hep mutlu kalın inşallah.
    Hepinize ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar.Çok güzel yorumlar bunlar.

    YanıtlaSil
  11. canımsın yaa duygulandırdın benı sende bana lazımsın sende cok iyi bir dostsun senı seviyorum güzel arkadaşım

    YanıtlaSil
  12. cansudere bu doğru!Her zaman yanındayım yanlızca 1 harf uzak bence ...Teşekkürler güzel sözlerin için.

    YanıtlaSil
  13. Şanslı ne güzel ifade ediyorsun duygularını.Küçük şeylerle mutlu olmak çok güzel,ben de öyleyimdir.Bu arada hayatımda tanıdığım en doğru ve samimi insanlardan birisin,en iyi şeyleri hakediyorsun bence..

    YanıtlaSil
  14. mosquito çok teşekkür ederim cannnnnııım!
    Sende en güzel şeyleri hak ediyorsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)