Pages

22 Mayıs 2009 Cuma

MARMELATLI KURABİYE

(MALZEME)
1)1 paket sana yağ
2)3 yemek kaşığı pudra şekeri
3)1 yumurtanın sarısı
4)Kabartma tozu
5)Yeterince un
6)Çekilmiş fındık
7)Yumurtanın beyazı üzerine sürülecek
(YAPILIŞI)
Sana yağ,pudra şekeri,yumurtanın sarısı,un,kabartma tozu karıştırılıp hamur haline getirilecek.Kalıplarla kesilip ortası parmak yardımıyla oyulacak.Sonra kesilmiş hamura yumurta akı sürülecek,üzerini fındığa bulayıp,yağlı kağıt koyulmuş tepsinin üzerine dizilecek.150 derecelik fırında pişirilecek.Fırından çıkardıkdan sonra oyuk olan yerlere ya marmelat yada reçel koyulup bir güzel yenilecek.Miiiiiiiiiiis!
Afiyet olsun..
Hepinize güzel bir hafta sonu tatili diliyorum.
Sevgiler.

12 yorum:

  1. tarif için teşekkürler,çok lezzetli görünüyor,

    YanıtlaSil
  2. tskler.... sanada guzel bir hafta sonu dilyiorum... sansliya da slmlar ;)) medinem

    YanıtlaSil
  3. ŞANSLI sen ne yaptın ham yapıcam seni 1 paket sana yağmı :) Aman diyorum zaten günde 2 saat spor yapıyorum sana gelsem yandım demek :) Sonra koşu bandında seni koştururum bak demedi deme :)

    Bu arada ŞANSLI aynen canım bende sık sıkda yazıyorum sizler de sıkılmıyorsanız ne güzel. Yazarım söz. Unutmadan blogunu yeni ekledim listeme unutuyordum hep sorry canım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Stil Direktörü canım 1 paket sana yağ doğru hamur işlerinde hep böyle biz ailece hamur işi pek yapmıyoruz.Yoksa yeniyor ve koşu bandından inemiyorsun.Sen gel ben hep sebze yemekleri yaparım canım.Gerekirse koşarız ne yapalım.Cezamı çekerim.
    Sıkılmıyorum canım tek iletişimimiz yorumlarla oluyor bekliyorum açıkçası ve çok mutlu oluyorum.Bende zevkle yazıyorum sizlere.Tamam canım beni listene yapıştır ordan daha çıkmayayım ben öyle yaptım seni..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Şanslı,lezzeti yerinde görünüyor.Sunumu da oldukça hoş.Karabiyenin her türünü seviyorumm.Genelde hep tariflerde 1 paket sanayağı veriyorlar.Başka bir yol bulabilirmiyiz acaba,ben de yaparken tarifte yazıyor diye mecburen koyuyorum ama,elim gitmiyor aslında pek.Başka yöntemler bulursak birbirimizi bilgilendirelim ok?Kendine iyi bak,öptümm..

    YanıtlaSil
  6. Ah o minik nefis kurabiyeler yok mu? Çayın yanında gel de yeme...Ama ne yazık ki yıllardır 36 beden olmanın keyfini sürerken bu yaz bir beden terfi ettim. Bu kadarı ile kalsam neyse de galiba tedbir almazsam daha da alacağım. Yani, senin nefis kurabiyelerini görmemiş olayım canım.

    YanıtlaSil
  7. mosquito aslında sıvı yağda kullanabilirsin.
    Daha güzel kıyır kıyır oluyor.Öptüm canım.Teşekürler

    YanıtlaSil
  8. ee kurabıye almadan gıdermıyım hiç ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  9. günaydın canım güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım kurabiye canavarı olarak 1tane çaldım:)çok güzel gzüküyorlar..

    YanıtlaSil
  11. Kurabiyeler....hımmmmmmm çok severim.Elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)