Pages

9 Ekim 2009 Cuma

AFET BEBEK

Beni takip edenler bilirler ben minyatür çalışıyorum.Bu bebeği istek üzerine yaptım,25cm boyunda!çok zevkli çalıştım bu bebeği,orlon ip kullandım.Çocuklar için zararsız,yıkanabilir bir bebek!
Burada size şortunu gösteriyor.Ben çocuklardada mini elbisenin altına şortu çok seviyorum.Bu oyuncaklarımada yansıyor.Saçları çok gür,gözlerinin çevresini siyah ip ile belirledim sarıyla yapsaydım bu kadar belirgin olmazdı.

Birde vesikalık çekildi bebeği alacak olan arkadaşım blogumdan göreceği için bütün detayları göstermek istedim.Funda'cım inşallah istediğin gibi olmuştur.
Resmi daha büyük görmek için 2 tık yeterli!
Hayırlı cumalar.
Sevgiyle kalın...

23 yorum:

  1. GERÇEKTEN DE AFET GİBİ OLMUŞ MAŞALLAH:)ELBİSESİ DE ÇOK GÜZELMİŞ.ELİNE SAĞLIK ŞANSLI.ALAN KİŞİYE HAYIRLI UĞURLU OLSUN..

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş ellerinize sağlık.

    Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. her işiniz takip ediyorum hergün tasarımda bugün de bişiler oluyor
    u çok afet bir kız olmuş
    ellerne sağlık

    YanıtlaSil
  4. afet bebek adına yakışır pozlar vermiş.

    YanıtlaSil
  5. Şanslıcım ,eline becerine sağlık ne kadar şeker olmuş bu bebek yaa:))) Şortunu sevsinler onun ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş gerşekten afettt,elbisenin rengide çok hoş eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. Que bonecas amorosas,estão uma perfeição,parabens...
    beijinhos

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş, elinze emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Olá amiga!
    Conheci seu cantinho e é muito lindo e criativo!
    Amei mesmo!...
    Parabéns pelo seu trabalho!!!
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Um ótimo fim de semana!
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira... hoje... um ano mais velha. Brasil

    YanıtlaSil
  10. gerçekten afet bişiiii:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. çok tatlı olmuş eline sağlık canım. bende benim ece bebeklerden çalışıyorum bu aralar afetin kumaş versiyonu:))) birde cepleri ile çeşitli kullanımlara uygun. haftasonu gelen gidenim olacak yoğunum yeni bitirdiklerimi pazartesi açarım artık.

    sevgilerimi bırakıyorum iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  12. canım ya bende seni takip ediyorum ama o minyatür detayını kaçırmışım
    :(((( ayhh çok sevdim beyenmemek ne kelime amaaa önce acuk ben oynarım:)))hemde çok seri ve hızlısın süpersinnnnnnnn ellerine emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  13. içimdeki yolculuk
    Canım üzerin alınma beni takip ettiğini biliyorum.Afetçiğimide sevdiğine sevindim.Canım biraz hızlı çalıştım.Yeğeninin kargosuna yetişsin diye!insanın oynayası geliyor değil mi?
    Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  14. sevgili şanslıcım bu arada çocukların hepsi galatasaraylı içinemi dogdu ne başka bi renk elbisede olabilirdi değilmi?? daha çok sevecektir o renklere aşık

    YanıtlaSil
  15. canım örgüden vazgeçmedim dedin bonbanı patlattın .bombada bomba olmuş.
    şortuna bittim o ayrı.
    ellerine saglık sevgiler canım..........

    YanıtlaSil
  16. Bakışlarındaki ifade de kendi kadar güzel.
    sıcacık bakıyor.
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  17. şortuna ayrıca bayıldığımı yazmalıyımmmm.

    YanıtlaSil
  18. Wow, beautiful little corner ... I'm following you, kisses...

    YanıtlaSil
  19. fahriye abla olmuş bu afet ..şortunu sevsinler ..

    YanıtlaSil
  20. afet bebek te çok şirin şortuda harika:D

    YanıtlaSil
  21. Ellerine sağlık.Çok tatlı çok.Sanki canlı:)

    YanıtlaSil
  22. Tasarımlarınız çok güzel. Bayıldım

    YanıtlaSil
  23. :))) HAHAHAAA PACALI DONUGUZELIM GOZLERI GUZELIM AYKKABISI GUZELIM AFAETIM BENIM COK SIRIN SACLARINA BAYILDIMMMMM

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)