Pages

4 Ekim 2009 Pazar

SENİ ŞİRİN ŞEY SENİ!!!

Hayvanları sevdiğim için gittiğim her yerde resmini çekecek bir şirin mutlaka buluyorum.Bu resmi 2 sene önce gittiğim Gelibolu'da çektim.
Sahipli bir köpecikti bu!buna çok sevindim.Nazlı olmasından anladım zaten.Sahibinin gözü hep üzerindeydi.Yani şanslı köpeklerden bir tanesiydi bu şirin şey!
Artık bize yaptığı oyunları görmeniz lazımdı.Kedi gibi küçücüktü.
Şimdi Allah ömür verdiyse kocaman yakşıklı bir şey olmuştur.Arasıra sizlere çektiğim bu resimlerdende yayınlayacağım.
Ne güzel yaratmış yaradan!
Sizlere hayırlı bir hafta diliyorum.
Sevgiyle kalın...

13 yorum:

  1. ay ayy ayyyyy... ne sirinnnnnnnnnnnnn yaa baksana sansli kiskanacak haberin ola :)) sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  2. Bende severim amma velakin hic dokunanamam :S Yani öyle bir fobi gibi birsey var bende, sinekte olsa dokunamam. Sirin köpekmis uzaktan seveyim böyle :D

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok tatlı bu yaa ama şimdi devasa birşey olmuştur. umarım karnı tok ve rahattır.
    küçükken daha bi sevimli oluyorlar

    YanıtlaSil
  4. sana da canım benim, al bunu içine sok bebek ya yavru olan her canlı müthiş

    YanıtlaSil
  5. Şimdi bu koca adam olmuştur.

    Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. ÇOK ŞEKER BİŞEYYY..BEN DE UZAKTAN SEVİP DOKUNAMAYANLARDANIM:)ÇOK SEVİMLİ YAA..

    YanıtlaSil
  7. çook tatlı şu yatışa bak!! insan dayanamaz ki mıncıklamak lazım heryerini şirinin..

    YanıtlaSil
  8. çok sevimli yaaa öyle çok varki sokaklarda. bazen insanları görüyorum yemek veriyorlar inanın gidip onlara teşşekkür ediyorum..)))

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlıymış:)nasılda pozlar vermiş:)

    YanıtlaSil
  10. çok tatlı bişeyyy buuu,yolumun üstünde var benimde yavrular çok şirinler..

    YanıtlaSil
  11. ben geliboluluyum:9
    çok cici bir köpekkk buuu
    çokkk sevdimmmm

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)