Pages

5 Ekim 2009 Pazartesi

ŞIK BİR TASARIM

Bugün güne güzel başlamışızdır inşallah!çalışanlar için pazartesi sevilmeyen bir gün olarak ilan edilmiştir.Bende çalışırken cuma gününü çok sever,pazar günü streslenirdim her insan gibi!şimdi ise bütün günleri seviyorum.Günlerin nasıl geçtiğini bile anlamıyorum.Aslında o kadar çok yoğunum ki evde ama yaptığım şeyleri çok severek yaptığım için beni etkilemiyor.Ne olursa olsun meslek seçimindede böyle yaptığın işten zevk alacaksın.
Yaptığım kolye nasıl olmuş arkadaşlar.Her zaman söylüyorum renkliliği çok seviyorum.Sanırım yaptıklarımada yansıyor bu!boyuna takıldığında çok şık duruyor.Bu günlerde biraz takılara merak sardım ama örgüden vazgeçemem tabiki!kolyeyi pasaja uğurluyorum.
Hayatın renklerinden hep zevk almanız dileğiyle!
Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. Gökkuşağı kolyesi yapmışsın cicim.
    Hayatın renklerinden hep zevk almanız dileğiyle! kesinlikle, amin canım benim!

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık rengarenk olmuş.Bende renkleri severim.

    YanıtlaSil
  3. bende renkli takılar yapmana bayılıyorum.cıvıl cıvıl oluyor.bu takıyıda çok begendim.

    YanıtlaSil
  4. Amin canım.O kadar keyifli ve güzel şeyler yapıyorsunki:)Maşallah:))İyi haftalar olsun:))

    YanıtlaSil
  5. zevklisin ..bende renkli takıları severim ..

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık renklerle dans harika güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  7. Renkler de çok güzel tasarımın da. her kıyafetle giyelebilir.
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. RENKLERİ,RENKLİ HERŞEYİ ÇOK SEVİYORUM BEN DE:)KOLYEN DE ÇOK HOŞ OLMUŞ,ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşş budaa ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. CANIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ. DEKOLTELERLE SÜPER OLUR ELLERİNE SAGLIK SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten şok ama çok şık.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel şanslıcığım ,cıvıl cıvıl bir kolye olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)