Pages

12 Ekim 2009 Pazartesi

BAĞLAMA ÖĞRENİYORUM

Arkadaşlar size biraz katıldığım kurstan bahsetmek istiyorum.Küçüklüğümde evimizde bir bağlama vardı babacığım hem söyler hem çalardı.Sonra o bağlamaya ne oldu bilmiyorum, hep babama bağlama almak istemişimdir,bu arada banada öğretir diye düşünürdüm.Babamada söylerdim bağlama alayım bana öğret diye,oda tamam derdi.Ama ne var ki buna hiç kısmet olmadı.Çalışma şartlarımada hiç uymamıştı bu!şimdi çalışmadığım için bunu değerlendirmek istedim.İsmek'in açtığı bağlama kursuna katıldım,ilk defa geçen perşembe günü notalardan başladık yani müziğin dilini işliyoruz şu anda,nasıl heyecanlandım,nasıl mutlu oldum anlatamam.İnşallah çalmayı başarabilirim.Bu gördüğünüz benim bağlamam değil,webden buldum bu bağlamayı!ben bu hafta alacağım inşallah.Aldığım zaman onuda paylaşırım sizinle:)
İsmekte o kadar kurs varki hepsine gitmek istiyorum.Yanlız sene içinde 1 tane kurs seçmek zorundasınız.Belediyeler bu kursları bedava veriyor ve hocaları çok iyi sizlerede tavsiye ederim.Gelişmeleri sizlerle yaşadıkça paylaşmaya çalışacağım.
Hepinize hayırlı bir hafta diliyorum.
Sevgiyle kalın...

16 yorum:

  1. Çok güzel bir hobi.Tebrik ederim.Başarılar...

    YanıtlaSil
  2. Müzik ruhun gıdası size başarılar
    diliyorum sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. artık bizim için bir video klip hazırlarsın.
    çok iyi düşünmüşsün canım hem bir hayali gerçekleştirmek kadar harika bir şey varmı.
    başarılar demiyorum başarılı olacağına eminim, gönlü güzelim.
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel,ben de beğeniyorum İsmek'in kurslarını.Büyük hizmet gerçekten.Senin adına sevindim Şanslı,başarılar..

    YanıtlaSil
  5. aa çok güzel canım bende hep gitar ögrenmeyı istemişimdir sana kolay gelsın mimlendin şekercim

    YanıtlaSil
  6. sevindim çok başarılar diliyorummm bu arada çok zevkli oluyor hele bi öğren parmaklarından notalar çıksın o notalar ezğiye dönüşsün ozaman gör..
    bizim sülalade bağlama ustaları var çoguda trt sanatçısı bizi tanımıyorlar o ayrı mesele:)))

    YanıtlaSil
  7. haydiii hayirlisiii :) cok sevindim veee artik cay fasli ile bir konser verirsin bize:) medinem

    YanıtlaSil
  8. çok güzel birşşey ögrenyorsunuz bence harika hadi hayırlsı

    YanıtlaSil
  9. çok güzel.. senden dinlersin birgün inşallah..
    Sevgi ve sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  10. canım iyi yaparsın bende dinlemeyi pek severim eşimde bu aralar diyordu alıp başlayım diye destek oldum bende sende bana gösterırsın diye alınca kaça aldığınıda yaz oldumu bizede fikir olsun

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ..kutlarım ..çabucak öğren ..benim için Daimiden; ne ağlarsın benim zülfü siyahım türküsünü çal ...

    YanıtlaSil
  12. Helal olsun takdir ettim, annem de Arif hocadan ders almış zamanında ve konser vermiş ama bende o yetenek nerdeee:(

    YanıtlaSil
  13. Süper canım.Başarılar dilerim:))

    YanıtlaSil
  14. kolay gelsin halk müziğini çok severim.İnşallah kısa zamanda öğrenirsin şanslım:)
    ben kedicibasi

    YanıtlaSil
  15. Allaah...Nasıl eğlenceli olur kimbilir.Tam stres atılacak hobiyi seçmişsiniz.Kocam da çok güzel çalar.Hoş o herşeyi çalar.Ben de çok iyi mutfak şarkıcısıyımdır.Bir eve neş'e katan en güzel şeydir müzik.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş aralarına parlak boncuk koyarakda deneyebilirsin

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)