Pages

7 Ekim 2009 Çarşamba

ENRJİ'DEN GELEN HEDİYELER

Canım arkadaşım Enerji'den gelen hediyeler beni çok mutlu etti.Dün aldım hediyeleri,çok enteresan bir şey oldu.Teyzem,eniştem,ablam ve ben teyzemi doktora götürmek için yola çıktık.Merdivenden inerken hem teyzeme hemde bana hediye geldi.A Şanslı bugün ikimizde hediyelendik dedi.Teyzemle ben hediyelere bakmak için arkaya oturduk.Daha önceden Enerji arkadaşım http://huzur-enerji.blogspot.com/ blogunda stickerlar yayınlamıştı.Ben kedileri çok sevdiğim için çok beğendiğimi nereden aldığını sordum.Durum buraya kadar geldi.Bana gördüğünüz her şeyi hediye olarak gönderdi.Stickerları bugün karyolamın başına yapıştırdım,odamın havasını nasıl değiştirdi.
Bana kendi eliyle yaptığı bir broş ,şanslıya iri boncuklardan şık bir tasma hazırlamış.Üzerine güzel notlar alman için yazan notu ile 2 kalem,arasına sıkıştırılmış violet çiçeği!şık bir küpe gördüğünüz gibi!mektup zarfının dışına özel insan diye bir yazı yazmış.Canım sana blogumdanda çok çok teşekkür ederim.Beni bana özel hissettirdiğin için.
Tasma Şanslı'nın bonuna takildı bile!nasılda sever annesi renkli şeyleri,nasılda güzel yakışmış değil mi!bu aradada teyzeme kızından bir çift kolluk geldi.Enerjim sana yine söylüyorum sen beni mutlu ettinya ALLAH seni benden mutlu etsin.
Sevgiyle kalın...

15 yorum:

  1. hepsde brbirinden gzel şanşlıya çokk yakşmış

    YanıtlaSil
  2. güle kullan canım çok güzeller bende kızımın odasına alayım o kedi sticker den diyorum.sağlıklan kullan.

    YanıtlaSil
  3. HEDİYELERİN HARİKA ŞANSLI.DUVAR STICKERI SÜPERMİŞ GERÇEKTEN,BAYILDIMM..EMEKLE HAZIRLANMIŞ ÖZEL HEDİYELER,GÜLE GÜLE KULLAN..

    YanıtlaSil
  4. ayy stickarına bayıldım çok hoş şanşlıda çok tatlı olmuş güle güle kulan canım

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerinde senin gibi özel arkadaşım çok şanslısın :) güzel yorumların içinde çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Canım güle güle kullan.Mahcub oldum.Ne güzel şeyler yazmışsın canım ya:))Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan diyorum, bu duvar yapiskanini artik heryerde görüyorum cok sevimli gercektende, yeni eve tasinirsam bende yapmak istiyorum duvarlarima ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  9. ENERJİ
    Mahçup olacak hiç bir şey yok canım.
    Sözlerin daha fazlasını hak ediyorsun.
    İyiki varsın canım...

    YanıtlaSil
  10. canım hepsi çok güzel güle güle kullan sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. HEDİYELERİN ÇOK GÜZEL CANIM..İYİ GÜNLERDE KULLAN

    YanıtlaSil
  12. hediyelerin çok güzel.güle güle kullanın.şanslının tasmasi da çok güzel.ben de aldım o kedili stickerdan.çok cici bişey.
    ama daha taşınamadığım için kullanamadım:(

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel hediyeler güle güle kullan,göndereninde emeğine sağlık..Stıcerlar duvarda çok hoş durmuş çok şirin..

    YanıtlaSil
  14. cok güzeller, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  15. çok güzeller. adı gibi yaşamıda şanslı ilerliyor boncuk kolyesi çok yakışmış şanlıcığıma. mıncıklanıp öpüldü tarafımdan annesi uygulama size kaldı:))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)