Pages

26 Ekim 2009 Pazartesi

KARANFİL OYALI ŞIK BİR BİLEKLİK


Benim için gün çok çabuk geçiyor.O kadar çok şey yapmak istiyorum ki 1 güne sığdıramıyorum,hiç bir şeyi!daha nota çalışmaları yapmam gerekiyor.Bu saatden sonra bile bir çok iş bekliyor beni!bu gün bir tasma daha bitirdim bunu ilerki günlerde paylaşacağım sizlerle.Ne kadar çok zevk alıyorum bu tür şeyleri yaparken,resmen beynimi dinlendiriyor.Anlıyacağınız bu gün evdeydim.Şanslı bütün gün peşimdeydi.Çok iştahlı bir kedi,veteriner ona gram la mama vermemi istiyor.50 gr mı akşama kadar bitiriyoruz.Bütün gün beni gözetliyor.Ben ayağa kalkar kalkmaz o da ayakta acıyorum ama çok ta kilo alıyor.O kadar derin uykudan nasıl uyanıyor bilmiyorum.Ama hareket için iyiymiş.Neyse resimde gördüğünüz bilekliği daha önceden yapmıştım .Renk farklıydı kahve ve truncuyu çok yakıştırırım birbirine birde bu renklerde yapmak istedim.
Resmi büyütmek için tık tık.
Sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. Bacım kazancın mamalara gidiyor desene :) ama Şanslımıza değer, sana da bol satışlar güzelim

    YanıtlaSil
  2. Canım eline emeğine sağlık, renk uyumuna bayıldım:)))

    Şanslıcıma iyi bak, oburcuk bunlar valla,bizimkinin de göz hep masada ama aynen gramla mama veriyoruz formunu korusun diye, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. digeri gibi bu da hos olmus.. umarim en kisa zamanda sahibini bulur :) sevgiler.. medinem

    YanıtlaSil
  4. ah şu zaman..dediğin gibi yetmiyor ya...oyalar çıtır çıtır çok şeker.ellerine sağlık.sevgilerrr

    YanıtlaSil
  5. Oyalı bileklikler ne kadar da şık oluyorlar.Ellerine sağlık Şanslı..Kahve-turuncu uyumunu ben de beğenirim bu arada..Kahve-sarı da severim:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş yine döktürmüşüz sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Renkler bir harika! Emeğine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)