Pages

25 Ekim 2009 Pazar

GÜZEL BİR GÜN

Dün kuzenim eşi ve çocukları Emirgan'a pikniğe gittik.Havalar çok güzeldi.Böyle güneşli havayı görünce evde durmak mümkünmü.Toplam 7 kişiydik.
Biz piknik için gittik ama,Oraya yakın olanlar sabah yürüyüşüne gelmişler.
Bu da bendeniz.Ne kadar kilolu çıkmışım resimde!aslında bu kadar kilolu değilim ben yaaaaaaaaaaaa!
Emirgan daki çiçeklerin bir kaç tanesi diyebilirim.
Bizde kahvaltıdan sonra yürüyüş yapalım dedik.Bunca resmi bu güzel yürüyüşte çektim.Hem yürüyoruz hem resim çekiyorum.Ben genellikle arkada kalıyorum ama hemen gruba yetişmeye çalışıyorum.Yine o anlardan birisiydi bu durum.Amaç burada spor yapmak değil eğlenmeti.Bayağı eğlenildi ama,sporada biraz katkısı olmuştur sanırım.
Şu yukarıda gördüğünüz 1 numara varya ismi lazım değil!neyse zorla söylüyorum sincap kardeş.Ama benim artık bir numaralı düşmanım.Onu kardeşlikten men ediyorum.O varya o bu gezintiyi yaparken o bizim geride bırakığımız masayı talan etmiş.Masanın üzerini örtmüştük.Domates çıkarmış didiklemiş,fındıkların kimini yemiş kimini dökmüş,avokado bile yemiş rezil!bilmiyorum ben tom o jery bundan böyle.Bir duble rakı olsa içecekmiş ardımızdan ya!
Piknik tüpümüz,piknik sepetimiz,hüzünlü yapraklar.Ama biz hüzünlü değildik dün.
Yapraklar süpürülüyordu.Havalar kış yapmadan bir Emirgan daha yapalım dedik işte!sizlerlede bu güzel günü paylaşmak istedim.
Hepinize güzel bir pazar günü diliyorum.
Sevgiler...


Not-Burayı sonradan yazıyorum.Benim amacım sincap kardeşime yalnızca takılmaktı.Hayvanları çok seviyorum yediği içtiği helali hoş olsun.

18 yorum:

  1. resimlere bakarak bende keyiflendimmm... hepinize slmlar medinem

    YanıtlaSil
  2. Doğa ile iç içe olmak gibisi yok ne iyi etmişsiniz canım, amcalarda ne şirin ya yaşasın spor

    YanıtlaSil
  3. güzel bir haftasonu geçirmişsiniz, ne güzel..

    fotoğraflar çok hoş

    YanıtlaSil
  4. cennet gibi bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. hoh canım çok güzel bir gün olmuş belli .oo ismi lazım değile bende sinirlendim şimdi.ama oda kısmetini yemiş canım birde bu yandan bak olaya herşeye ragmen eğlenceli ve güzel bir gün olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. cansudere
    Canım farkındayım biraz gülelim diye yazdım.Ben hayvanlara kızmam ki!bütün gün bu olayı ti ye alıp güldük.Bize neşe bile kattı diyebilirim.Benim duygulu arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. Doğa ile iç içe harika gün geçirmişsiniz.Bizlerle paylaştığınız için teşekkürler sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  8. sincabın yaramazlığına bak. ama çok beğenmiştir mamaları ablası yaaa.
    çok güzel bir olmuş resimlerden de belli. tekrarları da nasip olur inş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir gezi olmuş.. Paylaşımınız için teşekkürler.. Sincap adına da teşekkürler:))
    Selamlar - Saygılar..

    YanıtlaSil
  10. Yukardaki olan pembe köşkmüydü sarımıydı hep karıştırıyorum.orda kahve içmeye çok giderdim, çok severim emirganı çokk..güzel resimlerdi, hatırlatmanız için ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Onuncu Köyün Adamı
    Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Sizin bahsettiğiniz sarı köşk!evet orada çay hahvenin tadı değişiyor sanki!

    YanıtlaSil
  12. HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  13. uau... beautiful...

    Lindooooo! Beijos...

    YanıtlaSil
  14. canım sen kilolu insan görmemişsin gayetde iyisin..resimler harika olayı yaşamış gibi keyiflendim..

    YanıtlaSil
  15. doğa ile içiçe güzel bir hafta sonu ve haftaya hazırlık moral deposudur:)) insan herşeyi unuturr resiimler harikaaa...

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel bir gün olmuş,fotoğraflardan belli..Bu son güzel havaları kaçırmamak lazım.Kış geliyoor...Sincapa da çok güldüm ya:)Zararları kötü ama o kadar güzel anlatmışsın ki:)

    YanıtlaSil
  17. harika.resimler konuşuyor yani.bence gayet ince duruyorsun.seni gördük azcık ta olsa...

    YanıtlaSil
  18. yaa sen ne mükemmel bir insansın.hayvan sever arkadaşım bende hayvanları severim.ama uzaktan . benim kedi ve köpeklere karşı ,daha doğrusu tüylü hayvanlara karşı alerjim var.hayvan severim dedim ama bir tek kara fatmayı sevmem ıyyyyy sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)