Pages

19 Ekim 2009 Pazartesi

DÖNDÜM!!!



Bu seneki grip mikrobu hepsinden başka!böyle grip hiç görmedim.Vücutta eklem ağrısı,burun akıntısı yok,ateş yok,boğaz yanması,ilerledikçe ağsısı yani anlayacağınız bayağı sarstı beni bu aradada tam iğleşmite değilim.Çok şükür bu günüme!bana gelen geçmiş olsun mesajları çok mutlu etti beni teşekkür ederim.Sizin dualarınızla ayağa kalktım.Allah hepinizden razı olsun.Bu gün sizlerin karşısına kedi tasmasıyla çıktım.Hazır aldığım tasmalarda zorlandığım için ona göre yaptım bu tasmayı!kullanışını kolaylaştırdım.Bu tasmayı büyütmek küçültmek mümkün,boynundaki çıngırakla kedinizin nerede olduğunu bulmak mümkün,önündeki fiyonk süsleme sürgülü istediğiniz yerde görmek mümkün.
Hayırlı bir hafta sizlerle olsun.
Sevgiyle kalın...

14 yorum:

  1. geçmişler olsun:)

    ve de ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Şanslı geçmiş olsun.Tasarımınız çok hoş olmuş ellerinize emeğinize sağlık.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Tekrar,geçmiş olsun.Kendine iyi bak.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN ŞANSLI.EVET GRİP MİKROBU ÇOK KÖTÜ,BU SENE SALGIN FENA.DİKKAT EDELİM HEPİMİZ..KEDİ TASMANI ÇOK BEĞENDİM.BİRÇOK AÇIDAN AYARLANABİLİR OLMASI GÜZEL V E RAHAT KULLANIMI OLAN BİR ÜRÜN OLMUŞ.KEDİ SAHİPLERİNİN HOŞUNA GİDECEĞİNDEN EMİNİM..

    YanıtlaSil
  5. Canım çok geçmil olsun.Tasma süper:)

    YanıtlaSil
  6. acil şifalar diliyorum.tasmanın rengine bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. şanslı çok şanslı.
    hatrika bişey yapmışsın.hele üstündeki kedicik harika.ellerine sağlık.bol bol ıhlamur iç bir de mandalina,kivi bu tarz bişeyler ye.iyi gelir.
    tekrar geçmiş olsun canım arkadaşım

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, çok güzel bir tasma :)

    YanıtlaSil
  9. tekrar geçmiş olsun canım..tasma süper olmuş ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  10. Aman üretmek için gitde başka birşey olmasın, benim gönlü güzelim.
    Behlül'ümüz olsaydı alırdık :(

    YanıtlaSil
  11. STİL DİREKTÖRÜ
    Behlül'le ne oldu ki?

    YanıtlaSil
  12. canım benim mankenimizin üstünde de görüntüleseydin harika olmuş ellerine sağlık.
    bana güzel fikir oldu ama ne zaman yaparım bakalım:)))
    sana tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  13. hello, thank you for visiting. A hug.
    Beautiful work...

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş şanslı güle güle kullansın

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)