Pages

13 Ekim 2009 Salı

TATESAL MİMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ



Ne zamandır ortalıklarda mim yazılarını göremiyorduk.Bunu hepimiz farkettik ama çok severek izlediğim arkadaşım http://cansudere-lalezar.blogspot.com/ tatesal arkadaşımızdan bir mim siparişi istedi ve blogları renklendirdi.Emeği geçen arkadaşlarma teşekkür ediyorum ve mimime başlıyorum.
1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi???
Manolya,sümbül,gül
2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz??
En önemlisi sağlığımın hep yerinde olmasını isterim.Mustakil bir sahil kasabasında bir evim olsun isterim.Bağlama çalmayı öğreniyorum,onu hakkıyla tıngırdatmak isterdim.isterim isterim isterim!
3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz??
En iyi huyum kavga insanı değilimdir.Bir insan çıkıpta sen şu kavgayı çıkardın diyemez bana!ben mutluluk insanıyım.
Allah eksikliğini göstermesin merhametliyimdir.
Çok sağlam dostumdur.
En sevmediğim huyum,kavga insanı değilimdir ama sınırıda aşmışlarsa vay onun haline!
Çok iyi dostumdur ama benim iyi niyetimi kullandıysa arkama bile bakmam.
Beni o anda bir şey meşgul ediyorsa,açlıktan ölsem kendime bir şey hazırlayıpta yemek yemem.
4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;
Dedikodu,önyargı,gereksiz gevzelik
5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay??
Babamın ölümü!
Mimlenecek çok arkadaş var aslıda ama ben iki tanesini hemen yazayım.
http://huzur-enerji.blogspot.com/
http://eviminincileri-belgin.blogspot.com/
Hadi kolay gelsin arkadaşlar.
Sevgiyle kalın.

10 yorum:

  1. canimmmsinn... senin cok vefali bir dost oldugunu bizzat yasiyorum..... Dostlugumuz hep devam etsin ahirette de ins... e. s. hepinize selamlar.. medinem

    YanıtlaSil
  2. güzel yürekli arkadaşım benim.bende güzel dostlugun için sana cok teşekkür ederim tatesal arkadaşımada buradan çok ama çok teşekkür ediyorum. çok iyi sevecen bir insan oldugun bellı zaten güzel yüreklı insan. babacığına allah rehmet eylesin . topragı bol olsun. medinem arkadaşıma yazdım gibi sanada yazıyorum rabbin bana annem ve babamın acısını göstermesin(amin)kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Şanslı iyi akşamlar öncelikle güzel yorumunuz için teşekkürler. Mim olayında bana yardımcı olabilirmisiniz? Bloğunuzdaki sorulara cevap vermem yetiyormu. Bu bilgileri bloğumdamı yayınlayacağım. Konu hakkında hiç bilgim yok yardımcı olursanız memnun olurum.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. canım babalarımıza rahmet olsun. mekanlarıda cennet.

    güzel yüreğini bizlere açmışsın teşekkürler .sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar!!!
    yaptığım mimin size kadar ulaşmasına çok sevindim,teşekkürler cevaplar çok güzeldi....

    YanıtlaSil
  6. Olá amiga!
    Passei para rever seu cantinho e as novidades...
    Seu trabalho continua cada vez mais criativo e lindo!...
    Novamente parabéns!...
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Beijinhos.
    Itabira - Brasil

    YanıtlaSil
  7. UAU… I CAME TO SEE, TO APPRECIATE… I LEAVE BRAZILIAN KISSES…
    UNTIL MORE…

    YanıtlaSil
  8. İyi günler bugün işlerimin yoğunluğu nedeniyle bloğu geç açtım.Mesajınızı okudum ilginiz için teşekkürler.Yakın zaman da mimi
    bloğumda yayınlayacağım bugün çok geç kaldım :(

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. Canım umarım hayallerini en kısa zamanda gerçekleştirirsin:)bende cevapladım sorularını sağol canım:)SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  10. Umarım bütün dileklerin en kısa zamanda gerçekleşir
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)