Pages

22 Ekim 2009 Perşembe

BU TASMA İŞİNE FENA SARDIM



Dikiş makinası diye diye en sonunda aldım makinamı ,onuda daha sonraki günlerde paylaşırım sizlerle!makina ile ilk diktiğim şey bu şirin tasma oldu.Dış yüzeyini ördüm iç yüzeyine puanlı kurdele geçirerek renklendirdim.Kedinizin yönünü bulmak için küçük çıngırak hep olmalı!her kedinin boynuna uyabilecek gibi yaptım.Büyütüp küçülebiliyor.Öndeki fiyonk süsleme yine sürgülü!Fiyonkun ortasınada gülen bir yüzle neşe katmaya çalıştım.Bu ürünümüde ŞANSLI'NIN PASAJINDA TIK TIK görmeniz mümkün.
Sevgi ve sağlıkla kalın.

8 yorum:

  1. harika olmuş, marifetli insan kendi kedi tasmasını da kendi yapar işte.

    YanıtlaSil
  2. Şanslı bence kedi tasması olayına sarman güzel olmuş,süper şeyler yapıyosun..Bence kedi sahipleri bu tasmalara bayılıcak:)

    YanıtlaSil
  3. uhteşem .sen bana kedi aldırcan şanslım

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan makineni canım:)

    YanıtlaSil
  5. makinan hayırlı olsun..çok güzel olmuş..elde olacak işler değil makina şart iyi yapmışsın güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş canım. becerikli insanlara bayılıyorum maşallah diyeyim.dikiş makinanda hayırlı olsun iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  7. Tatlım kedi giyisileri de yapsan sen kimse yapmadı türklerden ama kedilere olmuyordu değil mi tüyleri hava almalıydı sanırsam, sepet içine ekdi yatağı yapabilirsin misal

    YanıtlaSil
  8. STİL DİREKTÖRÜ
    Fikrin için teşekkürler tatlım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)