Pages

22 Aralık 2010 Çarşamba

7 FARKLI BİLEKLİK...ÇOKTA FARKLI SAYILMAZ::))








Eve taşındığımızdan beri badana yaptırmak istiyorduk.Yalnızca salon ve koridoru...Anladım ki Darıca lılar yeşili çok seviyor.Duvar yeşil koltuklarda sarı olunca gerisini siz düşünün artık.Aslında evde ilk defa biz oturuyoruz, yani badana yeni...Şansımız varmış ki badanacı çok temiz ve güzel badana yapıyor,havada güzel daha ne olsun.Bunları anlatmamın nedeni bugün badana yapılmasını fırsat bilip bu yarım bileklikleri tamamlama fırsatım oldu.

Sevgiyle kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

14 yorum:

  1. Ohh mis gibi güle güle kirletin :)
    Yılbaşı bilekleri de çok şirin :)

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLİ ŞANSLI,2 GÜN AYRI KALDIM LAPTOP DAN buralarda neler olmuş sağlıklı yaşam :), ayıcıklar bileklikler süpersiniz ellerinize emeğinze sağlık sevgiyle kalın...

    Ben tembelleştim şu aralar sanırım 21 Aralık etkiledi sebeb bulmam gerekiyor sa .) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. HARİKALAR YARATMIŞSIN YİNE.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
    BOL SATIŞLAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  4. Bileklikler çok güzel eline sağlık ve kolay gelsin:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kediciğe dalmışım, buraya yazmadan çıkyordum az kalsın. Hiç ani görünmüyrlar, farkları hemen fark ediliyor. Eline sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Bileklikler harika olmuş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. canım blekliklerin çok hoş olmuş:)Bu gün pasajda gördüm cicilerini;)
    Bir türlü buraya uğrayıpta yorum yapamadım..Eline emeğine sağlık..
    ayıcık anahtarlıkta çok şık olmuş..yerim ben onun eteğini:))
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  8. canım aynı diyorsun ama herbiri ayrı güzellik bunların ellerine sağlık.

    ohh miss gibi kokuyordur şimdi ortalık .

    ayıcıklarında çok şeker olmuş canım öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Şanslıcım ellerine sağlık yılbaşı ağaçlısı favorim.Aşk kedileri 2 ye bittim.:))

    YanıtlaSil
  10. hadi kolay gelsin ..misss gibi oturun ...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Şanslı, mutlulukla bekliyorum güzel fıkranı sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  12. Şimdiden güle güle olsun canım bol satışlar dilerim

    YanıtlaSil
  13. Dalgaları Aşmak
    Teşekkür ederim bir iki günde biter inşallah.Bileklikleri beğendiğine sevindim.
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    :)Teşekkür ederim canım.2009 a bakılırsa çok tembeldim...İnşallah 2011 de daha hareketli olurum...Yorumunu okuyunca bir fıkra geldi aklıma::))İlerki günlerde paylaşıcam bunu senin için.
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Teşekkürler canım.Hepimiz inşallah.
    Sevgiler:)

    Çınar
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    neduk
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Zencefil ve Tarçın
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Canım benim.Beğendiğine sevindim.Biliyorsun ki sizin fikirleriniz benim için önemli.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Çok farklı bir yanı yok aslında objeleri farklı kullandım.Beğendiğine sevindim.Salon bitti bugün...Antre kaldı yalnızca oda bitince iyi olacak.Teşekkürler.
    Sevgiyle:)

    ***tasanart***
    Teşekkürler canım...
    Sevgiler:)

    *kelebekana*-*
    Sağolasın.
    Sevgiler:)

    SerpiL
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Olá ...
    De 2011 a todos nós saúde, paz, felicidade que você traz.
    A cada dia, melhor do que o resto vem.
    Obrigado por seus pensamentos bonitos.
    Feliz Natal.
    Yours:)

    Evimin İncileri Belgin
    ::))En kısa zamanda canım.
    Sevgiler

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Teşekkürler Direktörüm:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)