Pages

31 Aralık 2010 Cuma

GÜZELLİKLERLE GEL 2011...

Üsteki resim sevgili miyozu'nun bana ve diğer altı arkadaşımıza armağanı.Nasıl mutlu oldum.Bu başlı başına bir emek.Teşekkürlerimi tabi ki bildirdim ama kendi blogumdanda teşekkür ediyorum arkadaşıma.Bende blogumda bu güzel resimle girmek istiyorum yeni yıla.Bir kaç gündür blogumda yayın yapamıyorum.En önemliside sizleri ziyaret edemiyorum.Gözlerimi bu ara yine çok yordum.Bilgisayara baktığımda bu yorgunluk katlanıyor...Biraz gözlerimi dinlendirmem lazım.Daha sonrasında bunu telafi ederim inşallah:)
2011 yılında hepinize güzellikler diliyorum.2010'u Allah hiç birimize aratmasın.Allah gönlünüze göre versin...

Yeni yılınız kutlu olsun:)
Sevgiler:)

16 yorum:

  1. Aminnn canım benim amin...
    Mutlu,sağlıklı,huzur ve aşk dolu bir yıl diliyorum.

    Kucak dolusu


    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim bende canım:) gözlerine dikkat et lütfen:( tekrar mutlu mesut yıllar hepimize :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. SANA ve ŞANSLI ma çok güzel bir yıl diliyorum hep mutlu ol canım benim

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiç olsun Gönül'cüm. Dikkat et, yormamakta fayda var. Mutlu yıllar Yeni yılda her şey gönlünüzce dilediğinizce olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Güzel dileklerinize yürekten katılıyorum. Nice Mutlu Yıllara!

    YanıtlaSil
  6. ben de sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. şanslıcım yeni yılın kutlu mutlu olsun.şanslıyı da seni de sevgiyle kucaklıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. huzurlu ,çok güzel işlerle meşgul ve sevdiklerinizle birlikte mutlu yıllar dilerim ...yüzünüzden o güzel gülüş hiç eksik olmasın ...(*-*)

    YanıtlaSil
  9. Allah sizin de gönlünüze göre versin.Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Canım, mutlu yıllar sana, yeni yılda herşey gönlünce olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Şanslıcığım 'YENİ YILIN KUTLU OLSUN', Hepimiz adına güzel ve sağlıklı bir yıl olur 2011 inşallah! Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  12. canım mutlu yıllar sana:)ailene de tabiki:))Şanslıyı da mıncır::)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. hepimize inşş bu dilekeler...

    YanıtlaSil
  14. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum arkadaşlar.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)