Pages

24 Aralık 2010 Cuma

TASARIMLARIM VE FIKRA:)





Yılbaşı nedeniyle pasajımda ürünlerim indirimde
Blogger Evimin İncileri Belgin dedi ki...SEVGİLİ ŞANSLI,2 GÜN AYRI KALDIM LAPTOP DAN buralarda neler olmuş sağlıklı yaşam :), ayıcıklar bileklikler süpersiniz ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

Ben tembelleştim şu aralar sanırım 21 Aralık etkiledi sebep bulmam gerekiyor sa .) sevgiler

Arkadaşımın sebep bulmam gerekiyorsa lafı bu fıkrayı getirdi aklıma...Teşekkür ederim Belgin'cim bende bir sebep buldum bu fıkrayı paylaşıyorum sizinle...


NİYE ŞAPKA TAKMADIN
Güzelim tavşan kardeş bir gün ormanda şarkı söyleye söyleye ilerliyormuş.
La la la la la la....La la la la la la
Birden karşısına ayı çıkmış.
Sen ne yapıyorsun burada bakayım demiş.
Tavşan kem küm...
Ayı onu pata küte pata küte bir güzel dövmüş.
Ertesi gün bizim tavşan yine neşeli haliyle ormanda geziyormuş.
La la la la la la....La la la la la
Birden karşısına yine o ayı çıkıp onun bütün neşesini bozmuş
Sen ne yapıyorsun burada bakayım demiş
Mutlu tavşan korkarak kem küm dolaşıyordum ormanda demiş.
Ayı kocaman sesiyle tavşanı bastırmış
Sigaran var mı? demiş.
Tavşan kekeleyerek ben sigara kullanmam ki demiş.
Ayı dayak atmak için bir bahane bularak pata küte pata küte girişmiş tavşana...
Ertesi gün bizim tavşan bütün neşeli haliyle ormanda yine gezinmeye başlamış.
La la la la la...La la la la la....
Hiç ummadığı anda karşısına yine ayı çıkıvermiş.
Gür sesiyle sen ne yapıyorsun burada bakayım demiş.
Kem küm geziyorum demiş tavşan kardeş.
Sigaran varmı bakayım demiş ayı.
Artık akıllanan tavşan iki paket sigara çıkarmış.Filtreli mi?Filtresiz mi? istersin diye uzatış ayının önüne.
Çok şaşıran ayı bozularak bakmış etrafına...Homurdanmış kendi kendine...
Sen bu güneşli havada niye şapka takmadın bakayım demiş::))
Pata küte pata küte



Güzel bir hafta sonu tatili diliyorum hepinize.
Cumanız mübarek olsun.

Sevgiyle kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

8 yorum:

  1. Sevgili Şanşlı,Harikasınız canım benim.Tembelilğin bahanesi çoooook
    Verdiğiniz güzel mesajı aldım :) Hemen kendime gelmeliyim güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Anahtarlıkda broşda harika. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. hepsi süper ve çok şeker:)))))))

    YanıtlaSil
  4. canım gelmişsin,ismini okuyunca bir gülümseme yerleşiyor farkında olmadan,neden bilmem mutlu oluyorum,kendine iyi bak,bu arada ellerıne saglık ,sevgıler

    YanıtlaSil
  5. :)))))))))))))))
    kaçarı yokmuş garibimin:))

    YanıtlaSil
  6. kedicibasi
    :)

    Evimin İncileri Belgin
    Teşekkür ederim canım benim.Her şeyin bir sebebi ve bahanesi var...Ölümün bile....Güzellikleri paylaşmak üzere:)
    Sevgiler:)

    elifin terazisi
    :)

    Zencefil ve Tarçın
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    GÖNÜL
    Merhaba!
    Bloguma hoş geldiniz.Beğendiğinize sevindim.
    Teşekkür ederim...


    Kadına Dair Herşey
    Canım benim,sevilmek ne güzel şey...Kendimi sevdirebildiysem ne mutlu bana:)Ama bunu bilmelisin ki karşılıklı.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    ::))Aslında bu bir fıkra ama çocuklara takitini yaparak bir masal olarakta anlatıyorum bunu.Çok seviyorlar.Çok amaçlı yani:::)))Biz bu fıkrayı hepimiz bildiğimiz için ablamlarla aramızda konuşurken niye senin şapkan yok bakayım diye takılırız birbirimize.Tavşanım garibim gerçekten::))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Şanslı !
    Bir numara gayet güzel. Yalnız... Yalnız... Gözler çizgi değil boncuk olsaydı gülerdi ...
    Çok güzel olmuş, ellerine sağlık, bereket getirsin.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. Ali İkizkaya
    İşte bu!sizin fikirleriniz benim için önemli diyorum.Hakikaten öyle...Bu gözü bir kaç defa söküp yaptım.Sayenizde yine sökülecek.Ben gülen gözler ve dudakları seviyorum.Sizde bunu anlamış olmalısınız.Gözlerde düzenleme yaptığımda tekrar yayınlarım.Ayrıca güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)