Pages

18 Aralık 2010 Cumartesi

UYKUM ....................:(

Uykum kaçtı gören var mı?

12 yorum:

  1. Görmedim.Fazla kahve içtin galiba?:)muck:)

    YanıtlaSil
  2. bak resimdeki dünyalar tatlısı almış şirin bir hınzırlıkla gülümsüyor:))))))

    YanıtlaSil
  3. oy oy oyy...uykunu görmedim ama resme bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Hıımm anladım, benimkiyle seninki dün gece gezmeye gitmişler:)

    YanıtlaSil
  5. Iyiki kacmis uykun, yoksa bu sekeri nasil gorecektik.

    YanıtlaSil
  6. :))) Benimkide kaçtı arıyorum.. Hemde günlerdir kayıp.. Bir ara izini görür gibi oldum bu gece ama, ıı değilmiş. sevgiler canım.. Bu resmi alabilirmiyim. Telif hakkı falan istemezler değil mi?:))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Şanslı, ben yakalarım zevkle yakaladığım zaman size gönderirmiyim bilemem DÜŞÜNMEM LAZIM .)

    MÜKEMMEL sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. ENERJİ
    :(Görmedin mi?Yok kahve içmedim:(

    αѕαннαяα
    Sende mi?

    ÖRGÜÇANTAM
    Ama benim uykum kaçtı:(Beni başka şeylerle oyalama.(

    YEMEK VAKTİ AYLİN
    Resim senin olsun.Uykum nerde?

    Yıldız
    Sağol canım çok yardımcı oldun...

    MARİFETLİ PERİ
    Bu gece gelirler mi?acaba......

    Bayram Kombesi
    Amanın herkes kendini düşünüyo::))

    KİANA
    Aaaaa kıyamam çok zor:(Ama benimki bu gece geldi.İnşallah en kısa zamanda seninkide gelir.Sen izini sürmeye devam et::))Resmi alabilirsin canım.Telif hakkı talep ederlerse beraber öderiz ne olacak::))
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Gönder bacım gönder::))
    Sevgiler:)

    embir
    Bende:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Şanslı koltuğun altına veya arasına saklamıştır:)
    Sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)