Pages

25 Aralık 2010 Cumartesi

BİLİNÇSİZLİK:(

Bize gelen Ayhan ustanın yaşadığı bir olaydan bahsetmek istiyorum.
Bir gün yolda giderken bir kedi yavrusunun acı acı bağrışını duyuyor.Nerede nerede diye ararken.Kedinin bir çukura düştüğünü görüyor.Kedi ile göz göze geldim ve gözleri masmaviydi diyor.Onu çukurdan kurtarmak için bayağı bir uğraşıyor.Sonuç olarak kurtarıyor.Kediyi alıp eve geliyor.Eşi bir de çocuğu var.Hemen kaynaşıyorlar kedi yavrusuyla.Ama eve geldiğinde kedinin gözleri kahveye dönüyor.Kendi herhalde kedinin gözü korkudan maviye dönmüştü diyor.Ama bir sorun var ki! kedi pireden kaynıyor.Eşine soruyor ne yapalım?diye.Ustada badana boya ustası.Bir tek bildikleri şey var tiner.Eşi tiner sürelim pireleri öldürür diyor.Kedinin her yerine tiner sürüyorlar.Kedinin bütün tüyleri yanıyor.Bir deri bir kemik kalıyor ortada.1 ay yaşıyor ve ölüyor.
Kediyi kurtaralım derken öldürüyorlar.Kendileri de çok üzülüyorlar bu duruma.Bilinçsizliğin ne kadar tehlikeli bir şey olduğunu anlatmak için paylaştım sizinle bu kötü hikayeyi.Her şeyi bilmek zorunda değiliz.Bilmediğimiz konuları bir bilene danışarak yardım almalıyız.Ben Şanslı'yı bulduğumda Şanslı'da pireden kaynıyordu.Bulduğum an onu aldım bir beze sardım.Bir veteriner hekimin kapısını çaldım.Ben bir kedi buldum.Bu kediyi beslemek istiyorum ama ilk defa bir kedim oldu.Bana bu konuda yardım edermisiniz? dedim.Sağ olsun yardımcı oldu...
Kalbimiz sıkıştığında doktora gitmeyipte başkasının kalp ilacını kullansak.
Gözümüze bir şey kaçsa,gözümüze parmak soksak.
Kulağımız kaşınsa kulağımıza şiş soksak vs ne olur halimiz.


Sevgiyle kalın...

14 yorum:

  1. Usta omur boyu unutmaz bunu. Hepimize buyuk ders olsun. Dedigin gibi birseyi bilmiyorsak danisalim soralim sorusturalim, ondan sonra harekete gecelim. Hangi konuda olursa olsun. Paylasim icin sagol.

    YanıtlaSil
  2. Ah bu tür olaylar öyle çok oluyor ki. İçim sızladı okuyunca. Oysa bilgiye ulaşmak çok kolay günümüzde. İnternette her hangi bir arama motoruna sorunu yazmak bile yüzlerce yanıta götürüyor. Diyelim ki o imkanları yok ama en azından herkesin bir danışacak tanıdığı, yakını vardır. Kedi olayında hiç mi kedi besleyen birini tanımıyorlar? Ben tineri deneyelim demelerini hiç haklı bulmuyorum. Tv de saatlerce gündüz kuşağı seyrediyorlardır. Biraz da zamanlarını daha bilinçli insanlar olmaya harcamalılar. Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.

    YanıtlaSil
  3. ay çok yazık üzüldüm valla canım.

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum yaa tiner sürülür mü minicik hayvana:( Bir bilene sormakta her zaman yarar var işte

    YanıtlaSil
  5. Çok üzüldüm... Bazen onların da bir canlı olduğununu unutuyorlar. Kendi saçlarına tiner dökerler miydi?

    YanıtlaSil
  6. :((((((((aayy kıyamam yaaa çok üzüldüm.

    yazın için teşekkürler ilk kez sahiplenecek olanlar için bir bilgi oldu.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ♥♫ Querida amiga,

    "Que o Natal não seja apenas uma data... mas um estado de espírito a orientar nossa vida... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivência."

    ♫♫♫ Feliz Natal!!!


    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    Bj♥s
    Brasil ♫♥

    YanıtlaSil
  8. ah canım ya:(
    ne yazık ki böyle olaylar sık sık oluyor.kendi kafamıza göre iş yapan bir millet olduğumuz için.

    YanıtlaSil
  9. Off çok üzüldüm. Kendisi de çok üzülmüştür mutlaka keşke bir bilene sorsaydı veterinere gidemeyecekse bile.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Kötü bir anı :( Usta iyi niyetli belki ama kaş yapayım derken göz çıkarmış. Haklısın arkadaşım.

    YanıtlaSil
  11. canım benim:((çok var böyle olaylar:(

    YanıtlaSil
  12. Selma - DUSBAHCESI dedi
    Tabiki her şeyi ne bilebilir nede bilmek zorundayız ama bilmediğimiz konuları mutlaka bir bilene danışmalıyız.Dediğin gibi hiç unutamıyormuş.Oda çok üzgün.Hayvanı yaşatmak için mücadele vermiş ama bilinçsizliğinden yavru kediyi kaybetmiş:(
    Teşekkürler.
    Sevgiler...

    Begonvilli Ev
    Dediğin çok doğru canım.Tiner kullanması zaten doğru değil.Bu tür şeyler canlı üzerinde denenir mi hiç?Boya badana yapıyor ama tinerin bir canlı üzerinde denenmeyeceğini bilmiyor işte:(
    Sevgiler...

    cansudere
    Anlatınca bende çok üzüldüm:(Ne kadar bilinçsizki bir ay evde bekletiyor hala bir bilene danışmıyor...

    inanirsakolurbence
    Haklısın canım...
    Sevgiler...

    MARİFETLİ PERİ
    Çok yerinde bir soru...Bu gibi insanlara çocukta güvenilmez ama Allah vermiş.Diyecek bir şey yok...
    Sevgiler...

    ÖRGÜÇANTAM
    :::(((Çok üzücü gerçekten:(
    Sevgiler...

    Magia da Inês
    Olá meu amigo ...
    Feliz Natal para você também.
    Yours:)

    ebrulikedi
    Haklısın biz her şeyi biliyoruz ya...
    Sevgiler...

    Çınar
    Keşke canım:(
    Sevgiler...

    Hayal Arkadaşlarım
    :(Aynen arkadaşım.Yapacak bir şey kalmış.Bir daha bilmediği konulara burnunu sokmaz inşallah...
    Sevgiler:)

    kedicibasi
    Ne yazık ki:(
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Ah benim garibim. İçim bir ezildi ki..sorma gitsin. Yahu ne akıl..
    Akıl deyince aklıma geldi, ben de kulağım kaşınınca arabanın anahtarıyla kaşıyorum.
    Benim aklımda da bir şey var demekki.
    Eğitim şart bana şarrtt..

    YanıtlaSil
  14. Ali İkizkaya
    Evet çok üzücü bir hikaye:( Sizin kulağınızı kaşıdığınız anahtar ne akılsızlıktan nede eğitimsizlikten.Alışkanlıktan başka bir şey değil.Benim yazdığım nacizhane bir kaç örnek işte...Aklıma geldiği kadarıyla...
    Teşekkür ederim...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)