Pages

27 Aralık 2010 Pazartesi

AYVA GÖBEK TATLISI::))


GÖBEK TATLISI
He he ayvayı ben ekledim::))
MALZEMELER
2 çay bardağı sıvı yağ.
2 " bardağı yoğurt
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 " vanilya
1 çay bardağı buğday nişastası
2 " " hindistan cevizi
Yeterince un
Fındık

ŞERBETİ
3 su bardağı şeker
4 " " su
çeyrek limon

Şerbeti kaynatıp soğutun.

YAPILIŞI
Yağ,yoğurt,yumurta,kabartma tozu,vanilya,nişasta,hindistan cevizi,unu yoğurarak hamur kıvamına getirin.Sonra elinize ceviz büyüklüğünde hamur alarak,simit yapar gibi uzatılır.Dolandırarak şekil verilir.Tam ortasına fındık koyulup hafifçe bastırılır.Tepsi yağlanmaz.Fırında pembeleşinceye kadar kızartılır.Tepsi fırından çıkar çıkmaz soğuk şerbet üzerine dökülür.

Dikkat dikkat göbek yapabilir:::))Garantisini vermiyoruz......

Sağlıklı,mutlu,bol kazançlı bir hafta sizinle olsun.
Sevgiyle kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

15 yorum:

  1. Tatlııııııııııııı.. Ne çeşit olursa olsun hepsi güzel bence :)

    YanıtlaSil
  2. Göbek tatlısının göbek yapmasından doğal ne olabilir ki... Sabah sabah güldürdün beni. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyor, kızım görse bunlara göbüşş der :)

    YanıtlaSil
  4. :)) çok güzel görünüyor.
    Ellerine sağlık canım

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık benim de canım çekti mmmm

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık nefis görünüyor.Canımda nasıl tatlı istiyor bilemezsin...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. haha göbek yapsın bal gibi razıyız tatlım :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine saglik canim,nefis görünüyorlar,olsada yesek tadina baksak! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ayva göbeği:) şerbetli tatlıları çok severim ister yapsın ister yapmasın ben AYVA GÖBEKLİ olmaya razıyım sevgili Şanslı :) tarifinizi uygulayacağım.

    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  10. Nefis olmuş elinize sağlık,ayvada yakışmış ama süper:))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. canı hediyen sitemde seni bekliyor:) http://miyozu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Mutlu yıllar. Yeni yılda herşey gönlünce olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. canım nice senelere sağlıkla ve mutlulukla
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. ::))Diyosun:)
    Sevgiler canım:)

    NiLaY
    ::))Der mi?der...Cocuktan al haberi::))
    Sevgiler:)

    Çınar
    :)Teşekkürler Çınar'ım...
    Sevgiler:)

    kedicibasi
    O zaman göbeği göze aldın::))
    Sevgiler:)

    YEMEK VAKTİ
    Teşekkürler canım...Bütün sorun göbekte::))Göze alabiliyorsan yap canım...Çok güzel bir tatlı çeşidi...Dün yaptım bugün yok:(
    Sevgiler:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Sen Allahın sevgili kulusun zaten...Ye ye göbek yok::))Sen bizi çatlatıcan sitilim.
    Sevgiler:)

    Bir Terazi Kizi...
    Teşekkürler canım...Valla aynı duruma düştüm.Tepsi sıfırlandı.Olsada yesek:(
    Sevgiler:)


    Evimin İncileri Belgin
    Of Belgin'im aynı bende öyle.Çok seviyorum tatlıları.Uygula canım hem kolay hemde güzel...Ayrıca çokta eğlenceli::))
    Sevgiler:)

    Utku'nun annesi
    ::))Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    zuzu*
    Canım benim,hediyen çok güzel ve anlamlı.Çok mutlu oldum.Allah güzel gönlüne göre versin.
    Sevgiler:)

    Çınar
    Canım benim teşekkür ederim.Allah seninde gönlüne göre versin.
    Mutlu yıllar:)

    !!! Şekerperisi !!!
    Şeker perim bu güzel dilekler senin içinde geçerli olsun.
    Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)