Pages

2 Aralık 2010 Perşembe

NE BİLEYİM BU KALABALIKTA BEN!!!

Adamın biri bilet almak için gişeye yaklaşır.
Bana bir bilet verirmisiniz?der.
Gişedeki adam sıraya geçin der.
Adam arkasına döner bakar.Etrafta kendinden başka kimsenin olmadığını görür.
Tekrar gişeye döner.Bir tane bilet verirmisiniz?der.
Gişedeki adam,beyefendi lütfen sıraya geçin der.
Adam arkasına döner yine bakar,yine kimse yok.
Tekrar döner.Bir bilet istiyorum der.
Gişedeki adam yüksek ve kızgın bir sesle.
Beyefendi sıraya geçsene der.
Adam dayanamaz gişedeki adama bir yumruk atar.
Gişedeki adam,gözünü açtığında ne oldu bana der.
Yumruğu atan adamda,ne bileyim bu kalabalıkta ben der::))


Bu gün ilk defa Darıca'da ilaç yazdırmak için sağlık ocağına gittim.Sağlık ocağı iki ayrı binadan oluşuyor.Biri iki katlı biride yerden bitme bir şey işte.Aile hekimliliği olayıda çıktı ya;doktorumu öğrenmek için yerden bitme binaya gönderildim.Doktorumun kim olduğunu ve hangi kata çıkacağımı söylediler.Kat 5 miş.Aklımdan ben 5 katlı bir bina görmedim diye geçirdim ama demek ki varmış dedim.Arkamı döndüm diğer bina tam benim dediğim gibi 2 katlı.Memura döndüm siz 5.kat dediniz ama karşıdaki bina 2 katlı.Başka bir binaya mı gideceğim dedim.Yok yok en üst işte dedi.Yanlış duydum desem elimdeki kağıtta da kat 5 yazıyor.Sonra anladım ki;bütün hastalara aynı şeyi söylüyormuş.Kat 5::))

Sevgiyle kalın:)

8 yorum:

  1. he he kat 5 işte.idare et canım.
    aile hekimliği çok güzel bişey tabii oturana kadar biraz zahmet çekeceksiniz.bursada geçen sene başladı.artık rayına oturdu.hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  2. Kat 5 mi? Haehhahahhahhahhhah :)) Şaşkın, yada o da kalabalıktan şaşkına mı döndü?

    YanıtlaSil
  3. :)) fıkrayla tam bağdaşmış..

    YanıtlaSil
  4. hahahhhahha ben olsam 5.kattan atardım kendisini:)ama bide atmaktan beter etmek var.bence rakamları bilmiyoooo

    YanıtlaSil
  5. slm canim,maalesef insanlara zorluk çikarmakdan haz duyan bir yapımiz var galiba bizim millet olarak..

    YanıtlaSil
  6. 5. Katta takılmış yazık :D niye adamı bozuyorsun ki tatlım Kat 2 Kat 5 ne fark eder di mi ama :D

    YanıtlaSil
  7. SMİLENA
    Sevmedim bu işi ben:(inşallah rayına oturur.Teşekkür ederim...
    Sevgiler:)

    Hayal Arkadaşlarım
    İlginç yanı kalabalık değildi ama kat 5 saplantısı olduğu kesin.Benden sonra gelen bayanda aynı şeyi söyledi.Kat.5::))Şaşkın ama neden şaşmış belli değlil.
    Sevgiler:)

    YETENEK-SİZİN
    Evet bugünkü yaşadığım olay bu fıkrayı getirdi aklıma:)Hayat zaten bir fıkra gibi::))
    Sevgiler:)

    SerpiL
    Uf atmayalım:(Onu kat 5 saplantısıyla bırakalım.Bilmiyor olabilir.
    Sevgiler:)

    mormenekselerr
    İşte bu!Çok doğru söylüyorsun canım.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Pardon::))

    YanıtlaSil
  8. blogunda çok mutlu oldum... hem çalışmalarını izlemek çok keyifli hem de anlatımın çok hoş...
    Şanslı ise bambaşka...
    sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)