Pages

14 Aralık 2010 Salı

YOKLAMA!!!

İlk okula köy yerinde başlamıştım.Çevremdeki herkes okullu olduğu için bende illaki okula gideceğim diye çok ağlayınca;daha 6 yaşını doldurmadan okula başladım.Ağabeyimle aramda 6,ablalarımla teki 5 tekide 4 yaş fark olduğu için onlar okulda epeyce bir tecrübe kazanmışlardı.Evde Sabri öğretmenden bahsediyorlardı arasıra.Kafatası avcısı olduğunu duyuyordum onlardan::))Her sınıfa ayrı bir öğretmen bakıyordu.Birinci sınıfları Sabri Sönmez adlı öğretmen okutuyordu.O öğretmenle ilgili aklımda kalan çocukların kafalarını ısırmaları oldu.Sevdiğinin kafasını ısırır,kızdığının kafasını ısırır.Yaşımın küçük olmasından dolayı okula başlamam,okullar açıldıktan sora karara bağlandı.Bende haliyle okula gittiğimde bazı şeyleri diğer çocuklar öğrenmişti.Gittim bir sıraya oturdum.Sabri öğretmen geldi.Herkes ayağa kalktı bende kalktım.Oturun dedi oturduk.Sabri öğretmen öğrencilerin ismini okumaya başladı.Kimin ismini okursa ayağa kalkıyor numarasını söylüyor.Ben yeni geldiğim için benimkini en son okudu.Numaram bana söylenmemişti.Ben ne yapacaktım şimdi.Ya kafamı ısırırsa:(Neyse adımı okudu ayağa kalktım.Onu korkutmak için ben babamın kızıyım dedim::))Amacı benimle eğlenmekmiş meğer ne bileyim.Gülmemek için kendini zor tuttu.O zamanlar öğretmenler daha bir ciddiydi.Ama bana hiç biri ciddi kalamıyordu.Çok güldürüyordum onları.Yaşım çok küçük olduğu için bazı disiplin kurallarını çok çabuk idrak edemiyordum.Küçücük kırmızı bir çantam vardı.Bavul tarzında.Elime alır yola çıkardım.Biraz ilerleyince her hangi bir öğretmene rastlardım.Çantamı elimden alırlardı.Ya elimi tutar yada beni kucaklarına alırlar o şekilde okula giderdim.Okula gidince ise 2. sınıfın öğretmeni beni içeri alır sobanın başına oturturdu.Sabri öğretmenim şimdi sizlere ömür.Nur içinde yatsın inşallah.Benim üzerimde emekleri çok olmuştu.Hı Sabri öğretmenim kafamı ısırdı mı?Tabiki::))Korkacak kadar değilmiş::))
Numaram ise 253 tü.
Siz numaranızı hatırlıyormusunuz?Hatırlıyorsanız paylaşın lütfen:)


Sevgiyle kalın:)

12 yorum:

  1. Merhabalar,

    Sizin okula gitme hevesiniz ve okula başlama hikayeniz çok ilginç ve güzeldi.

    Ben okula zamanında başlamıştım. Okul numaram 592'dir.

    Bu güzel paylaşımınız için teşekkürlerimi sunarım. En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Evet katılıyorum,eski öğretmenler daha ciddi,daha farklıydı..

    YanıtlaSil
  3. canııımmm ne güzel bir anı bu böyle yüreğine sağlık öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  4. hımm 721:) ne güzeldi o yıllar:)
    sevgilerrr:)

    YanıtlaSil
  5. 2396 dı canım benim bu arada paylaşım için tşkler

    YanıtlaSil
  6. ialhi sabri öğretmen.benimki 938.
    ama hiç kimse kafamı ısırmadı.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir anı olmuş:) ben ikl okul no.hatırlamıyorum.Yurt dışında okumuştum numara yoktu galiba:) orta okul numaram 309 du:)

    YanıtlaSil
  8. 431 ilk okul..
    1298 orta okul
    1850 lise
    991087 de üniversite...

    ilk okul öğretmenimi de saygıyla anıyorum... SEZA ERGİN...

    YanıtlaSil
  9. benim de ilkokul da 1575 di canım..

    YanıtlaSil
  10. 592 Recep Altun
    Merhabalar
    Okula zamanında başlamak en iyisi.Çok küçük başladığım için zorluklarını yaşadım.Teşekkür ederim.
    Saygılar...

    930 Yaşar
    Hoşgeldin.
    Teşekkür ederim.

    reyhane
    Hababam sınıfı gibi.Her öğretmenin kendine özgü bir tarzı vardı.Disiplini severim ben:)abartmadıkça.Ama ortaokulda aynı şansı yakalıyamadım:((
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim.Bende seni öptüm.
    Sevgiler:)

    721 mehtap
    Canım benim:)Çok güzeldi gerçekten.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    2396 ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Bu ne güzel oldu.Yoklama gibi::))Bende teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    938 SerpiL
    ::))Sabri öğretmenim süperdi ya...Kendi öz oğlunu 3 sene sınıfta bıraktı.Böylede adil öğretmendi.Saygıyla anıyorum.Her zaman.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    309 kedicibasi
    Teşekkür ederim canım.Ne zamandır yoktun.Seni ziyaret edeceğim.
    Sevgiler:)

    431 EMİNE ÖZTÜRK
    Numaran gittikçe yükselmiş Emine'cim.Seza Ergini bende saygıyla anıyorum.Teşekkür ederim.Yoklamaya katıldığın için::))
    Sevgiler:)

    1575 yasamladans
    Şu ana kadar ilkokulda en yüksek no senin canım.Paylaşımın için teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Allah (c.c.)rahmet eylesin.
    sanırım benimki 1502 olmalı:) çok sene geçti üstünden yanlış anımsıyor olabilirim:)))
    sevgiler ve de mırk:

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)