Pages

8 Aralık 2010 Çarşamba

BODY WORLDS

Basın toplantısında konuşan BODY WORLDS sergisinin yaratıcısı, anatomist Dr. Gunther von Hagens, bu sergiyle kim olduğumuzun, nasıl düşündüğümüzün, ne hissettiğimizin, nasıl doğduğumuzun, yaşlandığımız ve öldüğümüzün öyküsünü anlattığını söyledi. von Hagens, "Bugün 65 yaşındayım ve son 35 yılımı anatomist olarak geçirdim. Bu süreçte insan vücudunun anatomik açıdan mükemmelliğine tanık oldum. Plastinasyon sayesinde insan anatomisini medikal dünyanın dışında, sizlerle de paylaşabiliyor olmaktan mutluluk duyuyorum " dedi.
Dünyaca ünlü si- açılışı 11 Haziran 2010 tarihinde İstanbul 'te düzenlenen basın toplantısıyla tanıtıldı.
Buradan alıntı...
Videosunu mutlaka izleyin...Burada İnsanı düşünmeye zorluyor....
Sergi 17 Aralıka kadar Karaköy Antrepo 3 de


Sevgiyle kalın:)

8 yorum:

  1. Biliyorum bu adamın çalışmalarını daha önce bir kaç yerde görmüştüm,öldükten sonra vücudunu bağışlayan kişilerin bedenlerinin özel bir yöntemle derilerini soyup sadece kasları ile bir çalışma yapıyor,enteresan...

    YanıtlaSil
  2. Oğlum geçen gün gitti bu sergiye. Videosunu görmemiştim, iyi oldu. Teşekkürler Şanslı'cım.

    YanıtlaSil
  3. Ay evet biliyorum bu sergiyi :(( İstanbulda aylarca boy boy afişleri vardı. Şimdi azaldı sanki. Bana çok itici ve insana yapılan bir saygısızlık gibi geldi. Bilim değil bu kesinlikle. Oyun oynamış insan vücuduyla. Burada kullanılan cesetler uzakdoğudaki sahipsiz kişilere aitmiş.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Şanslı, BASINDAN TAKİP ETTİĞİM KADAR TANIYORUM KENDİSİNİ ÇALIŞMALARI MUHTEŞEM ÖTESİ KENDİMİZE DHA İYİ BAKMALIYIZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
    sEVGİYLE KALIN....

    YanıtlaSil
  5. çok ilginç ve etkileyici teşekkürler canım insan derisini o şekilde asla görmedim ve düşünmemiştim .
    msafir olduğumuz dünyadaki elbisemiz
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. Bende gittim bu sergiye. Başta baya ürkmüştüm ama sonra çok ilginç geldi.

    YanıtlaSil
  7. ebruli günce
    Daha önce duymamıştım ben...Yeğenimin arcılığıyala öğrendim.Yeğenim sergiye gitti.Benim gitmeye cesaretim yok...Videodaki bayanın anlattıkları etkiledi beni.
    Sevgiler:)

    MARİFETLİ PERİ
    Bende teşekkür ediyorum.
    Sevgiler:)

    Hayal Arkadaşlarım
    Tabiki hoş bir görüntü değil...İnsan canlı veye cansız kim bu durumda segilenmek ister.Allah korusun.Yalnızca bayanın anlattıkları çok etkileyici.Benim gitmem söz konusu değil zaten.Korku filmi gibi:(
    Sevgiler:)

    Armina
    Evet;Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Evet canım kendimize daha iyi bakmalıyız.Doktor adayları mutlaka bu sergiyi görmeli...
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Ne güzel yaratmış yaradan...Her şeyi düşünmüş.Derimiz olmasaydı gördük işte...Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    αѕαннαяα
    Bloguma hoş geldin.Yorumun için teşekkür ederim.En kısa zamanda bende ziyaretine geleceğim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)