Pages

7 Nisan 2009 Salı

(2 ödül aldım)




Canım arkadaşlarım http://tasarimmekani.blogspot.com/ http://zeynepinguncesi.blogspot.com/ bana ödül layık görmüşler çok teşekkür ederim.Beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam.Bir ödül trafiğidir gidiyor,kendimi yanlız hissetmiştim.Aaaaaaaaaa bir baktım peşpeşe ödül geldi.Çok sevindim işte yaa!!!

ÖDÜLÜN KURALLARI

1-Ödülü verenin linkini yayınlamak.

2-Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.

3-Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.

4-Gördüğünüz resmi eklemek.


http://tazenane.blogspot.com/blog arkadaşlarıma veriyorum hayırlı uğurlu olsun.SEVGİYLE KALIN

12 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim ödül için çok mutlu oldum:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ödülde ne çok yakışmış arkadaşıma:)))

    YanıtlaSil
  3. Kubra zeynep kara sanada çok yakıştı canım seni takip ediyorum blogunda gezinmek beni mutlu ediyor.
    Şeker pasta bende teşekkür ederim canım.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  4. ne kadar zarifsin canım ;-)
    ah ben de accık kıpırdasam da bloguma yeni girişler yapabilsem...
    kutluyorum ödülünü...

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim:))Elim boş değil,banada beklerim:))tekrar teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. canım evlilik yıldonumu pastamız ile ilgili yorum için cok tesekkürler:)sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir şey dostluk.iyi ki seni tanımışım

    YanıtlaSil
  8. SMİLENA bende aynı şeyi düşünüyorum.
    İyiki seni tanımışım.
    KEDİ KADIN bende seni kutluyorum.
    Hepinize ayrı ayrı teşaekkür ederim arkadaşlar.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  9. Canım,hediyemi aldın mı,cevap yazmamışsın,bende merak ettim:))mimlemiştim:))

    YanıtlaSil
  10. canım son postta cevap verenleri mimliyorum.kolay gelsin...bir uğra bana...

    YanıtlaSil
  11. Canım çok teşekkür ederim.
    En kısa zamanda bloğuma koyucam.
    Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. ins. daha guzel gunlere hep beraber... birtanemsin.. e. ve s. ablamlara da slmlar hurmetler.. medinem

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)