Pages

25 Nisan 2009 Cumartesi

EĞLENCELİ KALEMLER




Bu kalemlerle yazı yazmak çok eğlenceli olacak.Çok güzel bir hediye olabilir,hediye alan çok mutlu olur bence...İçinde düz tükenmez kalem var.Renklide kullanılabilinir,ben mavi ve siyah tükenmez kullandım.Ama dışında rengarenk ipler kullandım.Kurşun kalem hem açmak gerektiği için hemde çabuk biteceğinden tükenmez tercih ettim.Kurşun kalemin tepesine örülürse çok hoş olur bence:)Bakalım sizin yorumlarınız bu kalem hakında ne olacak...Şimdiden teşekkürler:)
Resmi daha büyük görmek istiyorsanız resmin üzerini tıklayınız...
Sevgi ve sağlıkla kalın...

11 yorum:

  1. cok ciciiiiii.... nereden de akil ettin... bazen tukenmez kalem kullanirken elim kayiyor misal terli filan olsa.. ama bunda cok guzel tutulup yazilir... sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  2. Haklısın medinem çok teşekkür ederim.
    Aklımda yapacağım okadar çok şey varki zaman dolayısıyla bu kadar oluyor.Çok öptüm:)

    YanıtlaSil
  3. pes diyorum pes vallahi:))
    kalemleride süslediniz.
    çok şeker olmuşlar insan süs diye çantasında saklar bunları:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlaar!Hele benim gibi bir kırtasiye canavarı için süperler:)Ama benim asıl hayret ettiğim, bu kadar kısa zamanda böyle güzel ürünler ve tasarımlar ortaya çıkarıyor olman.Yürekten kutluyorum,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuşlar valla ellerinize sağlık. Sarı olanı kalbimi fethetti.

    YanıtlaSil
  6. merhaba, bloğunuza daha önce de gelmiştim, ne güzel şeyler örmüşsünüz elinize sağlık, özellikle şu bebeklere bayıldım, çok orijinal tipleri. elinize sağlık, başarılar.

    YanıtlaSil
  7. İlginç bazı konular mimini cevapladım.
    Çok teşekkür ederim.
    Biraz geç oldu kusura bakma.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. tek kelimeyle bayıldım.kalem şeklinde kalem kutusu da yapabilirsin.hoş bir takım olur...

    YanıtlaSil
  9. Kalemler süper olmuş.Bende çoçuklara yapmaya çalıştım sende esinlenerek,fena olmadı yani eline sağlık ne diyeyim.
    nunik

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)