Pages

5 Nisan 2009 Pazar

GECİKMİŞ MİM!!!


Yeni blog açtığım'da hep rastlıyor'dum mim'lere ,nedir bu mim felan derken,anlamaya çalışırken medinem beni mim'ledi.İnsanın korktuğu başına gelirmişya benimde başıma geldi.Anladım'ki blog'lar arasında bu bir moda,bu bir sevgi seli, bu bir dayanışma ben bunu anladım inşALLAH doğru anlamışımdır.

Medine'cim mim 'i biraz geciktirdim. Kusura bakma canım:)

İnanki heyecanlandım.Tamam yazıyorum tamam,tamam yaaaaaa!

1:)Benim okuduğum okulda inanılmaz şiddet vardı.Tamam bende tokat yedim ama benim okuduğum okulda tokat sevmek gibi bir şeydi.Bir beden eğitimi öğretmenimiz vardı.Arkadaşımı tahtaya vura vura dövdü.Çocuğun yüzü gözü şişti 1 hafta okula gelemedi.Neyse sizi daha fazla üzmek istemiyorum.
Benim buradaki hatam ailem'e bunu söylemedim.Korktum herhalde okulda olay olur ,öğretmenler bana kızar diye...Ben ortaokul iki'deyken okulu yarım bıraktım ve okuldan ayrıldım.Tabiki diyeceksiniz ailen neden engel olmadı?Bunu inkar edemem çok uğraştılar benimle...Okula gideyim diye!
Ben bu olayı seneler sonra onlara anlattığımda çok üzüldüler.Bana zamanın geçmediğini tekrar devam edebileceğimi söylediler :)Ama bana tik gelmiş hala eğitmenden bu bir seramik,bir bilgisayar vs gibi kurslara bile gitmekten nefret ediyorum.
Daha çok uzun ben kısa anlatıyorum.Bence öğretmen sevgi dolu olmalı,çocukları çok sevmeli çok,mesleklerini yani öğretmeyi sevmeliler.Bu ayrı bir beceridir ,herkes öğretemez.Kısacası içi sevgi dolu olması lazım...Bana bu yaşatılan bir kul hakkıdır.Bence demiyorum çünkü kul hakkı!
Bu söylediklerim bütün öğretmenler için değil!Benim okuduğum öğretmenlerden bahsediyorum.Hepsini suçluyorum çünkü...Dayak atmayanlarda göz yumdu.Öyle bir duruma geldiki TÜRKİYE artık bir mesleğimiz olsunda ne olursa olsun.Çoğu kişi mesleğini sevmeden yapıyor.Ne kadar başarılı olabilirizki!Bu taraftanda bakmak lazım.
Sağ köşedeki yazıma bakan ATATÜRK'ten utanıyorum.Bize emanet ettiği TÜRKİYE' yi ne yaptık böyle!
Her şeye rağmen eğitimcileri çok seviyorum.
Her eğitimcinin medinem gibi olmasını ALLAH'tan diliyorum.Medinem beni iyiki mimlemişsin içimi döktüm valla...Daha çok şeyler yazıcam ama misafirim geldi.Yazıyı kontrol etmeden yayınlıyorum.
Bende smilena seni mimliyorum haberin olsun
Sevgiyle kalın.



7 yorum:

  1. canimsin.. beni o kadar guzel anlaatmissin ki ins. hakkini verenlerden olurum.
    Seni bir kere daha mimledim.. bu seferki konu: erkek olsaydim yapacagim ve yapmayacagim 5 sey ne olurdu
    Merakla bekliyorum... Seni cok seviyorum. Medinem

    YanıtlaSil
  2. Şanslıcım,bu deneyimine çok üzüldüm..O minicik çocuklara nasıl kıyabiliyorlar anlamıyorum.Sende mutlaka iz bırakmış bu olay ama bence kendini hayat boyu eğitebileceğin ve çookk güzel zaman geçirebileceğin eğitimleri,fırsatları kaçırma..Bir kere deneyince,üzerine gidince o tik düzelecek göreceksin :))

    YanıtlaSil
  3. Medinecim İNŞALLAH canım benim.Bu sefer konu verdiğin iyi oldu yazdıkça yazıyorum çünkü:)
    Bende merakla bekliyorum ne yazıcam.Bende seni seviyorum bunu bil canım.
    Mosquito sizi üzmek istemedim aslında ama ömemli bir yarayada parmak basmak istedim.
    Desteğinden dolayıda teşekkür ederim.Seni sevdiğimi bil canım benim.
    İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  4. sayfan çok hoşmuş,yazına katılıyorum eğitimde şiddet olmamalı,ödül ve ceza ile çocuğu yönlendirmek lazım.
    sevgi ile çözümsüz hiç bir şey olduğunu sanmıyorum

    YanıtlaSil
  5. ne kötü bir deneyimmiş.çok üzüldüm ama maalesef böyle öğretmenler var.boş ver üzülme.
    güzel bir hafta diliyorum.neler örüyorsun çok merak ediyorum...
    öptüm

    YanıtlaSil
  6. Mim çok güzelmiş.....
    Öğretmenlerle ilgili
    söylediklerin çok doğru...

    YanıtlaSil
  7. Ben ortaokula giderken önümüz kesilirdi sağcımısın solcumusun diye. Okula giderdik sağcı öğretmenler bir şiir öğretir, solcular başka şiir öğretir sonra kapıyı açar diğerine nispet için başırarak söyleyin derlerdi. Bi matematik hocası beyzbol sobası ile gezerdi koridorda..kimler kimlerr harcandı o dönemde.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)