Pages

18 Nisan 2009 Cumartesi

MİM(CEVAPLADIM RAHATLADIM)

Çok severek izlediğim http://mehbup.blogspot.com/ arkadaşım beni mim'lemiş.Arkadaşım cevaplarken zorlandığını yazmıştı.Gerçekten zor galiba...
Başlıyorum
1)Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca kabus görmek istermiydiniz?
C)Kabus görmek istemezdim.Aklımı kaybettikten sonra parayı ne yapayım.
2)Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
C)ALLAH ikisinide yaşatmasın ama ,arasında seçim yapsam sağır olmayı tercih ederdim.Yanlış cümle kurmak istemiyorum ama galiba sağır olan başkalarına daha az ihtiyaç duyuyor.
3)Öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?
C)Öleceğim anı hep merak etmişimdir.Daha doğrusu nasıl,nerede diye...Öleceğim anı bilmesem daha iyi olur.Çünkü biz insanlar ölüm bize hiç gelmiyecek,biz hep yaşıyacağız gibi görürüz.Ölüm aslında ensemizde!Ya bana 1 saat sonra öleceksin derlerse o anı düşünmek bile istemiyorum.
4)Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
C)Sevdiğim biriyse eğer seni seviyorum demediysem üzülürüm.Sevdilerimle helalleşmekde isterim ben:)Ben çok şey isterim ben....
5)Bir yıl boyunca her şeyin mükemmel olduğu ancak yıl sonunda o yılı unutacağınızı bile bile yaşanmasını istermiydiniz?
C)Unuttuktan sonra yaşanmış sayılmazki!!!O yüzden hiç fark etmez yaşansada olur yaşanmasada...
6)Eviniz yanıyor,aileniz ve siz kurtuldunuz.Son birkez daha eve girme şansınız.olsa neyi kurtarırdınız?
C)Her halde eve girmek aklıma bile gelmezdi.ALLAH'a şükür ederdim ailemi bana bağışladı diye...
İnanın içim karardı yangınlar,ölümler ALLAH hepimize sağlıklı uzun ömürler versin.Şimdi sıra geldi ben kimi mimliyeceğim.Geliyor.
Ben çok severek izlediğim http://tazenane.blogspot.com/ http://zeynepinguncesi.blogspot.com/ http://smilena-smilena.blogspot.com/ 'yi mim'liyorum.
Çok merak ediyorum size sorular zor gelecekmi?
Hadi bakalm kolay gelsin:)
Sevgi ve sağlıkla kalın...

5 yorum:

  1. canım en kısa zaman da cevaplıycam.değişik bir mimiş.blogum düzeldi yandaki sayaçmış sebep çok mutluyum sizi tekrar okuyabildiğim için.
    öpüyorum seni.bana yazdığın güzel yorumlar için sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim,hemen mimine cevap vereceğim:)))
    bence ilginç bir mimmiş:))

    YanıtlaSil
  3. Medinem güzel yorumunu aldım.Özür dilerim yanlışlıkla sildim.Seni sabırsızlıkla bekliyoruz.Hayırlısıyla çabuk gel
    Sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  4. Canım çok teşekkür ederim.
    En kısa zamanda cevaplıcam.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sizi mehbup kardeşimin blogunda görürdüm ve yorumlarınızıda okudum. İkiz olmamamızdan kaynaklanıyor galiba. Çok güzel blogunuz var. bende istanbul da iç çamaşırı sektöründe çalışmıştım. Gerçi orasıda kapandı yıllar önce. Sonra muhasebeci olduk. tebrik ediyorum. güzel ve hoş çalışmalarınız var.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)