Pages

7 Nisan 2009 Salı

(ABLAM'DAN ÖRGÜ KOLYE)

Ablam şanslı dedi şu iplerinden fazla varmı?Bende birşeyler yapayım.Hemen aldı eline bizede göstermiyor bu arada...Gece o heyecanla saat gece 3'e kadar yatmamış ve bu kolye'yi bitirmiş.
Sabah kalktı takıp gösterdi.Ben çok beğendim resim'ini çektim sizinle paylaşmak istedim.
Gördüğünüz gibi zincir örülerek çalışılmış.Üzerinde rengarenk bahar çiçekleri,beyaz boncuklarda ipe dizilerek örülmüş.Konu mankenliğinide ablam yaptı.Daha ne yapsın:)Eğer bıkmayıp birşeyler çıkarırsa sizinle paylaşmak benim için büyük zevk olacak.
Başarı'larının devamını cani gönülden diliyorum ablacığım.
Büyütülmüş halini görmek için resim'in üzerini tıklayınız.
Sevgiyle kalın

8 yorum:

  1. sayfamda ödülün var arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  2. ayrıca tasarımın çok hoş görünüyor

    YanıtlaSil
  3. cok hosss.. becerikli oldugunuz malum ve severek izliyorum sizi hep... Gule gule kullanirsin ins. Seni kocaman opuyorum medinem

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş dorusu.elleri dert görmesin

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle muhteşem.Duruşuyla göz dolduruyor.
    Nunik.

    YanıtlaSil
  6. Tamda tarzım ablanın ellerine sağlık..
    SEMİ

    YanıtlaSil
  7. Gece 3'e kadar oturduğuna değmiş.Süper görünüyor,ablanın ellerine sağlık.Ben söylüyorum işte,bu yetenek genetik :))

    YanıtlaSil
  8. aa ben görmemişim bunu değmiş valla ablanın ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)