Pages

21 Nisan 2009 Salı

ACİL YARDIM

Arkadaşlar elektirik süpürgem bozuldu ve benim acilen elektirik süpürgesi almam lazım.Kedim şanslı olduğu için süpürge benim sağ kolum gibi...Lazımsa al diyeceksiniz tabi ama ben şöyle güzel birşey olsun istiyorum.Hem evde kedim şanslı var ,hemde benim alerjim var.Bunları düşünerek şöyle çekiş gücü yüksek,kirli havayı dışarı vermeyen ,sağlık koşullarına uygun bildiğiniz,denediğiniz bana tavsiye edebileceğiniz bir marka varmı?Dyson markayı denedim ama altarnatif birşeyler olsun istiyorum.Bayanlar beni anlar ne kadar önemli bir şey evde elektirik süpürgesi...
Teşekkür ederim.
Sevgi ve sağıkla kalın

4 yorum:

  1. ins. aradigini bulursun sansli... gorusmek uzere.. sevgilerimle hemde en icten.. medinem

    YanıtlaSil
  2. torbalı değilde,su konarak süpürenler alerjik olanlar için çok iyi deniyor.
    çok geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  3. benimki fakir eskilerden torbalı ama memnunum yıllardır kullanıyorum ama elektrikli alet tavsiye etmek çok zor ..:))

    YanıtlaSil
  4. benim süpürgem bosh ve çoookkk memnunum ..yıkamalı falan değil ama çekiş gücü yüksek ..şiddetle tavsiye ederim ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)