Pages

29 Nisan 2009 Çarşamba

SAHİPSİZ KEDİLER

Şanslıyı bugün aşıya götürdüm.Bu güzelmi güzel kediciklerle karşılaştım.Bunlar 4 kardeşler hepsi birbirinden güzeller.Veteriner hekimliğinin kapısına bırakmışlar.Bu 4 kediye sahiplenecek birisini arıyorlar.Çok üzüldüm bu kadar vijdanlı iseniz,bu kedileri oraya bırakana kadar sizde büyütebilirdiniz.Veterinerlik bir hayvan çiftliği değilki.İnsanlar burada işlerini yapacaklar nasılda bakıyorlar bir görseniz.
Hepsine enjektörle tek tek mama veriyorlar saatlerce...Bunlar yavru çabuk acıkıyorlar,daha doğrusu hiç doymuyorlar.Akşamları eve bile götürüyorlarmış,üşümesin diye...Çok bebekler daha anne sıcaklığına ihtiyaçları var.O sıcaklığı vet.....lik veriyor onlara...
Üşümesin diye altlarına sıcak su torbası,üstünede pet koymuşlar,yanındada devamlı elektirik sobası yanıyor.Keyfleri yerinde anlaşılan!Sepetde 3 tane var,diyeri mama yiyor.Kedi yada köpek edinmek isteyen varsa dünyanın parasını verip edinmesinler.Çünkü her şey bakımdan geçer.Şanslıyı cins kedi sanıyorlar insanlar.Ben kedi edinmek istedim.45 günlük,annesini kaybetmiş olarak buldum ben onu,sarman bir kedi o...Ogünden beri benimle beraber 4 yaşında:)Ne olursa olsun emeğinin karşılığını alıyorsun ,ben şanslıdan aldım.
Bu kedicikde veteriner hekimliğinin kapısına bırakılmış.Gözleri görmüyor,kulakları duymuyor.Okadar tatlıki hiç birşeyden habersiz.Çene amaliyatı geçirmiş,ağzı kulağına kadar yırtıkmış.O yüzden oda biberonla besleniyor.Aşşağıya inmek istedi bir süre,zor çekdim bu resimleri...
4 yavru kedi,bir tane sağır ve kör olan,2 tanede araba çarpmış biri 2 bacaklı,diğeride 3 bacaklı kedileri var.Ettimi 7 kedi düşünsenize orada işmi yapacaklar ,hayvanmı bakacaklar.Ben ölüme terk etsinler demiyorum ya sahiplensinler,ya sahiplendirsinler,yada tedavilerini yaptırıp bahçelerinde baksınlar.Seçenek çok bunlar için biraz çaba göstermemiz lazım. Tek istedikleri sıcak yuva birde sevgi çok şey istemiyor bunlar.
Sizinde düşüncelerinizi merak ediyorum.
Sevgi ve sağlıkla kalın.

17 yorum:

  1. Çok üzüldüm bu kedicikleri görünce. İnşalla onlara sıcak bir yuca sunacak ailelerine en kısa sürede kavuşurlar.

    Hayvan bakmak sorumluluk istiyor gerçekten. Bir kere size alıştımı atamazsınız, satamazsınız, veremezsiniz. Evine bakım için alacakların çok iyi düşünüp alması gerekir.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle iyi bakılacaksa alınmalı.Evin bir ferdi gibi oluyorlar.Yavru iken ,sevimli görüp,alıp,sonra bakımı için uğraşmayan insanlar var,bu çok üzücü.Gerçekten sorumluluk gerekiyor.İnşallah buradan yazını okuyup,evinde beslemek için alacak insanlar çıkar,ve bu kediciklerin de yuvası olur..

    YanıtlaSil
  3. 14 sene kedi baktım.Annesi sokak kedisiydi.Bizim evde doğum yapmıştı ve biz birini evlat edinmiştik.Resmen kardeşim gibiydi.Hayvanseverlik çok üstün bir duygu.Bu duyguyu taşıyan her blog kardeşimdir doğrusu.Bu arada şanslıyıda çok öpüyorum çok sevimli bayıldım.Sevgilerimi yolluyorum canım.

    YanıtlaSil
  4. Hayal arkadaşım.
    mosquito
    ORGUKNIT
    Güzel yorumlarınız için teşekkürler.
    Ne kadar iyisiniz

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller..tekirleri bi başka severim..

    YanıtlaSil
  6. aaah yazık bu bebekeler ya hiç kıyamam ben :(

    YanıtlaSil
  7. ne acı bişey.bunları kim kıyar.çocuklar az daha büyüsün kesin bir kedi istiyorum.bahçede var ama kesmiyor....şöyle mıncıklamalıyım.
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  8. off hiç kıyamam canım yaa minnacık yavrular.
    merhamet duygusu kalmamış bazı insanlarda zarar verebiliyorlar

    YanıtlaSil
  9. çok tatlılar gerçektende benım evde 3 gundur civciv misafir kızım bayılıyor

    YanıtlaSil
  10. Çok üzülüyorum bütün sokak hayvanlarına. Bu kedilere uygun mudur bilemiyorum ama barınaklar var. Ben yedikule hayvan barınağını ziyaret ediyorum arada. Onlara ulaşabilirseniz yardımcı olabilirler diye düşünüyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Tarifsiz tarifler hiç hayvan barınağına gitmedim .Hiç iyi şeyler duymuyorum.Hatta şanslının veterineri oraya bırakcağıma sokağa salarım diyor.Zaten kediler içinde uygun değil.Duyumlarım yanlışmı onuda bilmiyorum.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. çok üzüldüm. hele kör ve sağır olana. hep mamylamı besleniyormuş.kendi yiyemiyor mu. ist.olsaydım.yavru değil de onu almak isterdim çünkü yavru mutlak biryuva bulur ama o zavallı pek rağbet görmez. tebrik ediyorum veterinerinizi de.çok duyarlı. bazı veterinierlere kedi götürünce alaycı alaycı bakıyorlar. tabii alışmışlar inek, koyun bakmaya...

    YanıtlaSil
  13. kedici başı önce bloguma hoş geldiniz.Başına ne geldi bilmiyorum ama veterinerin kapısına ağzı kulağına kadar yırtık gelmiş.Hatta ilk gördüğümde daha iyi idi sanki şimdi nefes alışı sesli zor alıyor nefesini.Dediğim gibi sağır ve kör ama veterinerim sağ olsun sokağa bırakmıyor bir sahip arıyor ona ama kimse almıyor sorunlu diye.Benim bir tane şanslı adında kedim var.Yerim bir tane bakmaya müsayit.Yoksa her gördüğümü almak istiyorum.Çok duyarlısın teşekkür ederim arkadaşım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ben de kedimi sokakta ölmek üzereyken bulmuştum. Tedavisini yaptırdım ve ailemizin bir ferdi oldu. Evde pet bakmanın zorlukları var ama hayatımıza kattığı güzellikler anlatılamaz ancak yaşanır. Umarım bu şirin kediciklerin de sıcak bir yuvaları olur.

    YanıtlaSil
  15. Aslında bir zorluğu olmuyor.
    Belkide çocuğum yok diye.
    En zor olan tatile giderken şanslıyı veterinerine bırakıyorum.Ayrı olmak çok zor geliyor.Çok alıştım.Çocuğum gibi!Ölmek üzereyken aldım diyorsun helal olsun.Çünkü sorunlu hayvan kimse istemiyor.Sana katılıyorum inşallah yuvalarını bulurlar.İyi bir haber yavrulardan biri sahibini buldu.Duyarlılığından dolayı teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. biliyon artık babam veteriner hekim. bazen hayırseverler sokakta bulduklarını muayeneye getiriyo.daha iyi insanlar var ne güzel demi.lakin babam daha çok yarış atları inek falan büyük başlarla ilgileniyo.

    YanıtlaSil
  17. Sözüm meclisten dışarı i....ek çok var.En iyi işi yapıyor bence ilgilensin.Bunlarla ilgilenecek biri lazım ALLAH'da kolaykık versin zor iş valla..
    Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)