Pages

11 Nisan 2009 Cumartesi

ÖRGÜ KOLYELER



Birinci kolyede uzun zincirler çektim uzunlu ,kısalı uçlarına çiçekler ördüm rengarenk.Uzun göğüs altı bir kolyedir.Zincirinde ise hem örgü hemde deri var.
İkincisinde ise motif örerek çalıştım.Motiflerin içine zıt renkten boncuk diktim.Boyun zincirini ise boru şeklinde dönerek ördüm.İçine deri geçirdim.Beğeninize sunuyorum bakalım ne yorumlar bırakacaksınız bana:)
Şimdiden bütün yorumlarınız için teşekkürler.
Büyütülmüş halini görmek için resimin üzerini tıklayınız.
Sevgiyle kalın

9 yorum:

  1. Şanslı,ikisi de birbirinden güzel.Tığ ile ne güzel şeyler çıkarıyosun ortaya.Hep uzak durdum ama senden özenip başlicam en sonunda örgüye:))Fikirler ve ürünler harika,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok şık olmuş bu tasarımlar

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzeler....
    Canım bu arada mimini cevapladım.
    Tekrar teşekkürler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. sansli cok guzel... acaba bundan yani mini cicekli olan varya, kol bileklikligi de olablir mi? Olursa birtane isterim... :))) sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  5. Medinem canın sağolsun canım
    Sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  6. Günaydın,nasılsınız..takip ediyorum sizi, ama kaçırdım herhalde..Üzerinize alınmayın..Benim bir hatam olduysa siz affedin,siz hakkınızı helal edin..(dün çok kötü bir gün geçirdim,o yüzden yazıyı ekledim..)Kendinize iyi bakın..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Mehbup iyiyim canım.Uğradığın için teşekkür ediyorum.Üzme kendini herkese hak ettiği kadar değer vermek gerekiyor galiba
    Sevgiyle kal
    Hakım san helal olsun canım.

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık .gerçekten çok şık olmuşlar.bayıldım.
    güzel bir hafta dilerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)